hoi, maak me toch wat zorgen, ik heb de laatste dagen veel last van misselijkheid en braak neigingen.(echt overgeven lukt niet.) ook heb ik regelmatig pijn tussen mijn schouderbladen, hoog in de rug. heb dat vorige keer al aangegeven bij de vk maar kreeg geen duidelijkheid van haar. ze wuifde het een beetje weg. maar nu begin ik ook last te krijgen van vocht. dat hoort erbij natuurlijk maar op het ene moment heb ik helemaal geen last van vocht en het andere moment heb ik een hele pijnlijke opgezwollen hand? of 1 voet ofzo. dat duurt een uurtje of 2 en daarna is alles weer normaal zoals het was. daarbij zie ik sinds vandaag met een waas. net alsof je heel lang in je ogen hebt staan wrijven. iemand een idee? ik heb vanmiddag om 2 uur een afspraak bij de vk dus zal alles ook gelijk bij haar melden dan.
Nee dat hoort er niet bij, zou zeker je bloeddruk laten controleren! Pijn tussen schouderbladen, misselijk/braken, vocht en wazig zien kunnen met zwangerschapsvergiftiging te maken hebben. Evt alvast een beetje urine opvangen en meenemen naar de vk zodat ze dat na kunnen kijken? Sterkte, hoop dat het meevalt!
Goh, ik heb echt precies hetzelfde! Morgen ochtend controle en dan kaart ik het ook aan! Hoe is het bij jou afgelopen?
Hier ook. De hele zwangerschap nog niet over moeten geven en vanmorgen ging ik echt over mn nek! Tevens last van mn rug. De laatste maanden wat problemen gehad met hoge bloeddruk, maar vandaag voor controle: Mn bloeddruk is sinds maanden niet zo mooi laag geweest! Raar hoor
Hier doorgestuurd voor controle zwangerschapsvergiftiging maar was het niet. Nu wel 2 x per week controle erop!
Gisteren rond 11:30 in ZMC?? Ik lag daar aan het CTG en toen kwam er een Co die mij vertelde dat ik ook nog bloed moest laten prikken. Bleek dat ze de verkeerde kamer had, de mevrouw met de hoge bloeddruk zat in de andere kamer. Gelukkig was het rustig op de verloskamers.