acrylnagels mma gebruik slecht!!!!!!!!

Discussion in 'Gezondheid' started by brigitte1987, Aug 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte1987

brigitte1987 Nieuw lid

Aug 19, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

Ik bennet 5 weken zwanger en werk 28uur per week met acrylnagels..
    nu ik zwanger ben vroeg ik me af of dat wel kon...
    poe poe poe wat een gedoe en ellende om daar achter te komen:(
    heb verloskundige gebeld... zei alleen nagellak dampen en aceton is slecht met veel gebruik, maar met een afzuigsysteem direct boven je tafel zou het wel kunnen... lekker dan..nog niet duidelijk...
    in acrylproducten zit mma.... veeeel sterker dan aceton...
    ik verder bellen..
    rivm bellen.... poooeeeee dat zouden wij niet weten... moet je even naar andere tak daar van bellen (nog een 1 of andere afkorting)
    ppffff... dit schiet niet op!
    jeetje mevrouw, dit is een hele goeie vraag.. ik zaleven overleggen...
    wacht...wacht.. sorry mevrouw.. wij zitten hier ook al in een discussie.. wij weten het niet...:x???
    en nu?? ik huisarts bellen.. nee hoor weet helemaal niks..
    hier liet ik het niet bij zitten..

ik ben gaan zoeken...
    en ik weet dat amerika eigenlijk met alles voorloopt, dus ook met kunstnagels!
    ik zoeken en zoeken...in amerika werken ze al niet meer met acryl... en zijn de producten veel beter ontwikkeld en staan de studio's veel strenger onder controle....
    nu heb ik dus exact letterlijk op papier gevonden.. dat de MMA die in nog erg veel acrylproducten verwerkt is erg slecht is!!
    lees hieronder....
    voor mij is het duidelijk... ik ga er niet mee werken....

www.beautymagonline.com/pages/nails_mma.htm - Translator

2. o0tricia0o

Mar 9, 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh nog nooit gehoord of gelezen dat het zo slecht was. ben voor de tweede keer zwanger en zet bij een aantal klantjes nagels.
    mijn vriendin heeft een eigen salon waar ze 6dagen in de week werkt, heeft ook kinderen en gelukkig geen bijzonderheden gehad door het werken met dit middel.

3. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Een Kennis van mij deed opleiding tot nagelstyliste en zit in de medische molen en mocht pertinent niet in aanraking komen met acryl en aanverwante artikel . Ik ga ervan uit dat ze dat niet voor niets zeggen in het ziekenhuis.

Liefs Edith
    Mama van mees*

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zag de titel en dacht dat je mma (freefighten) deed met acrylnagels, ik dacht al, dat zal wel zeer doen haha :D

Share This Page