Heeft iemand van jullie ervaringen met curanol zalf tijdens de zwangerschap? Alvast bedankt voor de reacties!
ik heb wel ervaring met de zalf en de pillen. op het moment dat ik alleen zalf gebruik het niet goed werkt en de combi werkt goed.
Ja, ik! Ik had een combikuur besteld (zalf en pillen). Ondanks het feit dat in de bijsluiter staat dat de pillen in het laatste trimester wel mogen, raadt mijn vk dat toch af. Ik balen, want na de eerdere bevallingen had ik veel baat bij de combinatie. Maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe redelijk onder controle lijk te kunnen houden met de zalf. Ik smeer wel vaker per dag.
Hier ook de combi pillen en zalf (pillen zijn veel vitC dus kan geen kwaad volgens site, bijsluiter en vk ) Alleen de zalf werkt bij mij niet. De vk gaf wel aan dat t na de bevalling een stuk beter en sneller zal werken. Dit omdat nu constante druk staat op je onderkant. Het kan verlichten maar weg zal t tijdens zwangerschap niet gaan. Voor mij werkt dit spul echt t beste, ik pak niks anders meer iig
Hier ook pillen en zalf. Alleen zalf werkt niet. De pillen kunnen volgens mijn gyn helemaal geen kwaad tijdens zwangerschap. Ik heb echt heel veel last gehad, kon niets meer. Nu met curanol is het onder controle. Ze slinken niet maar pijn is houdbaar.
De combi werkte hier ook super! En helemaal na de bevalling Binnen een aantal dagen merkte ik al echt verschil.