al een paar uurtjes heb ik last van mijn buik nu heb ik dat we vaker en ben ik ook al tig x voor ctg geweest maar nu is het anders. en heb nu dus echt een menstruatie achtig gevoel en ook harde buiken het straalt ook wel uit naar mijn rug. nu wil ik niet weer voor de katstekut bellen dus ik vraag het eerst maar hier. herkennen jullie dit en wat zouden jullie doen.
ik zou toch even bellen! Is ze al ingedaald? misschien dat het indalingsweeen zijn? zou wel ff voor de zkerheid bellen!
Ik heb zelf ook veel harde buiken gehad bij mijn dochter (lees: heel veel) en heb er nooit voor gebeld! Tegen mij zeiden ze: als ze pijn doen, moet je aan de bel trekken! Maar als je je er niet goed bij voelt, zou ik bellen! Al is het maar dat je je een beetje beter voelt!
toen ik afgelopen dinsdag tegen mijn verloskundige zei dat ik last heb van extreme harde buiken en ongi pijntjes haalde ze nog net niet haar schouders op. Bleek helemaal nornaal te zijn, then again ik ben wel ietsjes verder dan jou. Dus het kan zijn dat het bij mij voorweeen/oefenweeen zijn? Maar ik heb geen idee Is je kindje al ingedaald? want daar had ik ook onwijs last van.. Bij twijfel altijd bellen, dat hebben ze liever als dat je niet belt dan maar een keer voor de katsekut (grinnik) bellen!
de harde buiken houden aan maar ik weet nog steeds niet of ik ga bellen. de baby is ingedaald en de bmm was al verweekt een week of 4 terug.voor weeën zijn het niet want die heb ik ook al weken. ik twijfelde helemaal niet en ik had zo iets van oja week buikpijn maar vriend haalde aan dat de bevalling van fynn ook begon met menstruatie pijn en dat bleef ook aan houden.
ik heb dat vandaag ook met vlagen. Maar zit geen regelmaat in. maar als je niet vertrouwd zou ik toch bellen.
ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is.. zeker als je bevalling bij je eerste ook zo begon.. zou het natuurlijk wel wat kunnen zijn, aangezien je bmm ook al verweekt was en je al zo veel voorweeen hebt gehad.. spannend hoor, wel vroeg!!
hey hey gister nog even contact gehad met het ziekenhuis en ik moet het echt in de gaten houden nu mochthet op weeën gaan lijken moet ik gelijk bellen. vanacht de hele nacht paracetamol gehad en nu gaat het aardig.kan weer wat doen gelukkig net even nog in de stad geweest moest nog wat dingetjes hebben.nu rustig op de bank kijken hoe het gaat.