In mijn geval wel. Maar of het er per see mee te maken heeft??? Zoon was 3580gr en 50cm met 40+2 Dochter was 3790gr en 51cm met 38+5
Ja, hier wel bij mijn eerste. En nu verwacht ik het weer.. Uk loopt ruim een maand voor op groei, ben benieuwd of hij net als zijn grote broer ook netjes bij 38 weken zichzelf meldt.
Hier niet hoor Eerste kindje 2 dagen na uitgerekende datum; 4280gr. Tweede kindje 10 dagen later, 4460 gr. Derde kindje op uitgerekende datum door ingeleide bevalling, 4680 gr.
Bij mij niet, de grootste baby liep 9 dagen overtijd, de andere twee kwamen resp 2 en 1 week voor de UD. Maar zo groot waren ze niet hoor: 3040 gram met 38 weken 3660 gram met 41+2 3300 gram met 39 weken
Grappig! Mijn dochtertje was ook precies 3790 gram en 51 cm! Alleen ben ik met 41.1 weken bevallen. En dat met grof geweld hoor. Ik heb daar 3 x een ballonkatheter voor gehad en 3 x gestript. Damn, wat deed dat strippen trouwens pijn zeg EDIT! Ze woog 3970 gram. Ben ik een dyslect of zo haha? Haalde het door elkaar
Wat ben ik trouwens blij dat de gynaecoloog het van de verloskundige overnam na 16 uur creperen van de pijn. Ze kwam binnen, stroopte haar mouwen en zei "zullen we d'r nu maar halen?" Na 20 min persen was ze d'r...
Bij mijn eerste gebeurde er niks ingeleid met 40+5 ze woog 3860 en deze heeft volgens mij ook nog geen plannen en gaat ook al mooi richting dat gewicht
Hihihi Ik hoop wel dat het bij mij in dezelfde lijn blijft gaan. Deze schijnt fors te zijn, dus graag met 37 weken (nog 2 weken dan).
Bij mij wel, ze liep ver voor in groei en zou dus met 38 wk ingeleid worden. Maar met 36 + 5 braken spontaan 's avonds mn vliezen en is ze de volgende ochtend geboren (3540 gram) wel p>95 was wel blij dat ze er was! op de uitgerekende datum woog ze net geen tien pond (al zegt dat geloof ik niet zoveel)
Zo raar, bij mijn eerste bezoek aan het consultatiebureau zei die vrouw "Zoooooo wat een flinke baby. Dikke baby's worden later ook dik he?" Het leek wel alsof ik me moest schamen ook. Mijn schoonmoeder is ook niet helemaal oke in d'r bovenkamer omdat ze geobsedeerd is door slank en dun. Maar zij vroeg zelfs aan m'n kraamverzorgster of het nog goed zou komen of dat ze zo dik zou blijven. Ik heb me een tijdje onzeker gevoeld. Mijn dochtertje heeft gewoon een hele bolle toet en ze is helemaal gezond
Nee zegt niks en daarnaast geloof ik niet meer zo in de metingen tijdens de zwangerschap. Mijn zoontje zou ruim boven de 10 pond worden nou meneer was nog geen eens 8 pond...
Niks van aantrekken!! Mijn kids zijn niet zo flink geboren, maar werden vrij snel na de geboorte heel flink. Allebei met lengte en gewicht boven de bovenste lijnen van de curve. Met gewicht ietsjes meer. Ik maakte me niet druk. Zodra ze meer bewegen, komt het goed. Ik houd het eten wel in de gaten Mijn zoon zit nu kwa lengte 10cm boven het gemiddelde van zijn leeftijdsgenootjes en is nu slank en athletisch gebouwd. Het is dus helemaal goedgekomen. Mijn dochter zit 8cm boven gemiddeld en het gewicht staat ook goed in verhouding. Zolang jij weet wat ze binnenkrijgt, moet je je niet druk maken!! Ze zijn niet allemaal fijn gebouwd
Euh... nee, niet bepaald . In mijn geval dan. Dat is echt een fabeltje, volgens mij. 1. 41+3 wkn en 4355 gram 2. 41+5 wkn en 4520 gram 3. 41+0 wkn en 4260 gram Niet bepaald klein en ook niet bepaald eerder bevallen, ha ha!
Mijn verloskundige zei dat grote baby's juist de neiging hebben om langer te blijven zitten. Zoon 42+1 4550 ingeleid, keizersnede Dochter 40+5 4670 spontaan, gewone bevalling