Bestelling wordt maar niet geleverd

Discussie in 'De lounge' gestart door jojo85, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Vorige week woensdag heb ik een bestelling gedaan bij de Kruidvat. Er stond bij dat de b3stelling de volgende dag bezorgd zou worden. Nu heb ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen en wacht dus al bijna een week. Heb gebeld met de klantenservice die gaven aan dat het uitgezocht moest worden en dat ik uiterlijk gisteren antwoord zou krijgen. Helaas nog geen antwoord, ook niet in de spam terecht gekomen. Ik vind dit zo raar, heb eigenlijk nooit problemen met de Kruidvat. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? En vooral: kreeg je dan uiteindelijk nog je pakket?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier idd ook meerdere slechte ervaringen met online bestellingen van Kruidvat. Ik bestel er niet meer.
    Altijd vertraging met verzenden, producten ineens toch niet leverbaar, verkeerde producten ontvangen. Kortom bagger.

3. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik heb ook wisselende ervaringen. Meestal komt het wel, maar niet altijd. Dat is wel balen.
    Hoop voor je dat het alsnog komt.

4. Vooral met eenmalige actieproducten heb ik slechte ervaringen.

Het gewone assortiment bestel ik regelmatig zonder problemen.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Hier gaat het bestellen van actiedingen juist super goed. Binnen 3 werkdagen ligt het in het filiaal.

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hier ook tot nu toe altijd goed gegaan, ook de 2 bestellingen van vorige week woensdag.

7. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Daar zaten leuke acties bij de mama en kind voordeeldag ;) ik heb ook besteld en 2 dagen later lag het in het filiaal

8. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik heb inmiddels een reactie terug. Het zou aan mij liggen er zou gestaan hebben dat het 20 juni bezorgd wordt. Dus ik snel alles terug gezocht, voelde me al heel dom. Staat er toch echt op de orderbevestiging 13 juni als bezorg datum. Antwoord van de kruidvat: zij gaan er niks mee doen, ik moet maar gewoon 20 juni afwachten. Ben instaat om de hele bestelling zodra die er is te retourneren, gewoon uit principe. Ik kan dit soort dingen echt niet hebben hoor. Dat er iets fout gaat prima, maar dan zeggen dat ik het niet goed gezien heb, terwijl dat dus echt niet klopt.

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh wat raar! Ik ben altijd zo blii met de kruidvat (online bestellen).. Hoop niet dat ik dit mee maak! Want dat is niks!

10. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik was er dus ook altijd heel blij mee, maar op deze manier ga ik een andere winkel zoeken om bestellingen te doen. Ik hou er altijd wel rekening mee dat iets 1 of 2 dagen later komt, maar een week later slaat echt nergens op.

Deel Deze Pagina