Kleine budget bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Jennifer2106, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wie heeft er tips voor een kleine budget bruiloft. Wat is leuk met een klein groepje mensen. Alle tips zijn welkom. :D

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Tuinfeest? Verenigingsgebouw afhuren en een paar pubers die willen bedienen een zakcentje laten verdienen?

Zoiets? Of zit ik in een verkeerde richting te denken? :D Bedoel je alles omtrent het feest en eten of ook om jurk, ringen etc.? Hoeveel mensen gaat het om?

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij geven geen feest aangezien ik dat lichamelijk niet trek. Wij willen in de middag trouwen en aansluitend met ongeveer 30 a 40 man een hapje en drankje doen en dan eten met alleen ouders broers en beste vrienden. Denk max 15 à 20 man.

Ringen kunnen we zo duur maken als we willen. Hou toch niet van goud dus dat scheelt. Jurk hoef ik ook niet een super dure van dit seizoen en ik ben dan ook 20 weken zwanger.

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Op vakantieveilingen staan regelmatig dingen op voor grote groepen.
    Nu vooral bbq's, maar ook buffetten. onder kopje "restaurant" en dan "thuisbezorgen" staat er nu wat, kun je vergelijken.
    Thuisbezorgen | De lekkerste maaltijden thuisbezorgd! Bied mee vanaf

Ze hebben daar sowieso leuke dingen voor uit eten voor groepen, maar ook activiteiten.

Succes en veel plezier alvast!

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou (bij mooi weer) lekker in je achtertuin een tuinfeest houden :) Laat een restaurant uit de buurt wat lekker eten bezorgen, koop van te voren drank / fris / hapjes in en je bent voor max. een paar honderd euro klaar!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    High tea na het trouwen kan je ook thuis doen. En zo duur maken als je zelf wilt. Laten verzorgen, in n restaurant of lekker thuis.

Deel Deze Pagina