bellenblaas pistool?

Discussion in 'De lounge' started by Athina, Nov 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,812
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

oke, wat vreemde vraag op de maandagochtend hihi, maar weet er iemand hoe een bellenblaas pistool werkt?

Ik zie namelijk als ik de verpakkingen bekijk, er een zeepbakje bij zit. Houd dit in, dat je telkens in dat bakje moet 'dopen' en dan bellen kan 'schieten' of werkt het net als een waterpistool, met een reservoir?

Ik wil namelijk voor een afsluiting in het zwembad, 'vanuit het niets' dan die bellen blazen... en ondertussen dus nog kunnen praten ;) . Maar ik heb alleen ervaring met de standaard bellenblaas ;)

Ik heb ook gedacht aan badconfetti... maar ik denk dat dat niet mag in het zwembad, omdat dat waarschijnlijk oplost en niet zo goed voor het (chloor)water is.

Iemand enig idee hoe het dus werkt ?

groetjes
    Athina

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Het werkt voornamelijk................NIET

Wij hebben ook zo'n ding, het heeft inderdaad een reservoir, maar je moet hemel en aarde bewegen om er bellen uit te krijgen.

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,812
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke.. thx voor de duidelijke reactie :D - maar jammer ;) - moet ik toch wat anders verzinnen...

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik dacht van het zomer leuk zo'n bellenblaas ding (van hello kitty) nou dat ding begon na 1x gewerkt te hebben alleen maar te lekken8)

denk dat je idd iets anders moet verzinnen

Share This Page