nu al laarsjes aan?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sidmick, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
    Ik vroeg me af of jullie meiden nu al laarsjes aan hebben met dit weer?
    Meisje heeft op dit moment alleen nog sandalen en gympen, sandalen zijn wat koud en gympen zien er niet uit onder een rokje. Haar ballerinas is ze uitgegroeit en eigenlijk vind ik het zonde nu nog nieuwe te kopen. Maar kunnen laarsjes nu al met dit weer?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind laarsjes nu veel te winters en geen gezicht nog. Hier loopt dochter op sandalen en zomer schoenen. Gympjes kunnen toch prima onder een rokje of heb je een ander soort dan wij (of een andere smaak :)).

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
    ze heeft allstars maar dat kan lang niet overal bij. Eigenlijk cind ik dat alleen leuk onder een spijkerrokje.
    En sandalen vind ik een beetje nat nu

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,097
    3,879
    113
    Ja, ik vind het ook zulk wazig weer. Gelukkig past ze hier haar ballerina's nog wel. Het is dan wel augustus, maar het lijkt wel herfst. Echt raar zou ik het niet vinden hoor als je al laarsjes aan doet. En die sandaaltjes komen vast nog wel van pas als het weer wat opknapt.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind het wel kunnen hoor. Ik draag zelf ook af en toe alweer laarzen.

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
    ik had enkellaarsjes op het oog dus das nog niet echt "laarzen-laarzen" zeg maar. Ik heb vandaag voor het eerst zelf ook weer mijn laarzen idd aan.
    We gaan volgende week 2 weken op vakantie dus dan kan ze iig lekker op haar sandalen

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb vd week een paar extra ballerina's gekocht omdat ik ook geen gympen onder haar verjaardagsjurk wilde. 10 euro bij de h&m. ze gaat ze toch niet dagelijk dragen, puur voor onder een jurkje.
    misschien is dat ook iets?

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
    nee das geen optie. mijn dochter heeft geen broeken (nou ja, 1 dan) dus het gaat echt om dagelijkse schoenen.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nee dan is dat inderdaad niks.. misschien kan je ergens nog iets in de laatste uitverkoop vinden? veel is al 70 % korting..

ik denk dat laarsjes onder een jurk/rok nu heel erg afhankelijk zijn van het type jurkje. mijn dochter heeft op dit moment alleen echte zomerjurkjes, met spaghetti bandjes ed. dan ziet het er gewoon niet uit om en laarsjes onder te doen. dingen als spijkerrokje oid vind ik dan weer wel kunnen.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
  11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Kan wel toch? Vooral met het weer van vandaag. ;)
    Tenminste... dan moet er geen bont oid aan zitten, want dat oogt wel te winters.

12. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna heeft vandaag haar nieuwe laarsjes aan toevallig, onder een spijkerrokje en maillot. ;)
    Ik ben ook echt een laarsjesfreak. :D
    En ze is me er toch trots op. :)

Het is ook zo'n echt herfstweer pff...heb verder alleen maar gympies die idd (in mijn ogen ;)) echt niet kunnen onder een rokje en sandalen.

13. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
  14. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,827
    4,200
    113
  15. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik vind laarsjes wel kunnen al...zeker met dit weer!

16. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee loopt het liefst nog op dr teenslippers of sandalen, heeft ze vast van der moeder.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Ik heb toevallig van diezelfde collectie van Shoesme de hoge laars gekocht voor m'n dochter... is ook brons/zilver met zo'n rozet. Ik heb ze haar nog niet aangedaan omdat ze haar zomerschoentjes nog goed past en ook allstars heeft in 2 kleuren. Maar zat met dezelfde gedachtes als jij, kan dat nou wel of niet?? Ik denk dat ik nog even wacht tot september... alhoewel, vandaag was het gewoon herfst! Nou ja, heb je lekker wat aan he aan zo'n antwoord? :(:D

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind het nog veel te warm voor laarzen! (okee vandaag was wel echt koud). Mijn dochter loopt nog gewoon op sandalen elke dag, en ook vandaag. Ik loop zelf ook op slippers.
    Het wordt volgende week weer 27 graden, zonde om nu al laarzen te kopen vind ik!

19. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Ik vind laarzen ook niet echt wauw, het is half augustus! Voelt een beetje als een witte broek aantrekken op een zonnige winterdag... Zou ik ook niet doen.

Beetje optimistisch blijven over het weer dames!

20. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,827
    4,057
    113
    Leuke laarsjes. Ik stond daar vorige week ook op te kijken.
    Ik heb deze gekocht Grijze Giga Korte Laars G562 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl maar die staan ook nog netjes in de kast. Ik zat toevallig vandaag te denken aan haar verjaardag. Heb ook een heel mooi jurkje gekocht en dat is een beetje winters (niet speciaal voor haar verjaardag gekocht) maar ik zou die haar graag op haar verjaardag aan doen met haar laarsjes. Maar ik wist dus ook niet zo goed of dat dan al kan.

Share This Page