Soms... Ben ik echt niet leuk dronken. Nu bedoel ik niet dat ik een kwade dronk heb en de boel kort en klein sla ofzo, maar ik heb wel eens van die dagen dan gaat het ook niet helemaal goed. Gisterenavond bijvoorbeeld: 4 (ja, echt 4!) wijntjes op en ik was letterlijk zo blauw als grote Smurf zijn billen. Zoals ik al zei, ik word niet agressief, depressief en ik sta ook niet in mijn ondergoed op de bar te dansen. Maar aan de andere kant lijkt het letterlijk alsof ik niet kan stoppen met praten. En dan, ramp boven ramp, lijkt ook de gehele morele filter weg te zijn. Ik gooi er de meest vunzige grappen uit, probeer bloedserieus hele diepgaande gesprekken te voeren (met een driedubbele tong is dat best een opgave) en ook mijn gevoel voor tact en dergelijke valt weg. Hierdoor ben ik dan ineens niet vies van een smeuïge roddel of bang om mijn irritaties over een bepaald persoon te uiten. ZONDER na te denken over de consequenties dus. Het arme meisje wat mij een lift gaf heeft de gehele terugweg naar huis moeten horen ik dik ik mijzelf wel niet vind en ik ben bang dat het gehele woonwijk heeft mee kunnen genieten met mijn 'knorversie' van de slappe lach. En dan, de volgende ochtend... De schaamte! Constant aan het nalopen wat ik heb gezegd, tegen wie ik wat heb gezegd met de nodige 'facepalms' wanneer er weer iets te binnen schiet wat ik mij liever niet meer had herinnerd. Helaas nemen gedane zaken geen keer, maar ik weet wel: Ik neem nooit meer wijn na het sporten, nooit meer wijn als ik ongesteld moet worden...weet je wat? Ik neem helemaal nooit geen wijn meer. Dat lijkt mij een beter idee.
Haha grappig verhaal. Maar inderdaad is het stukken verstandiger om het niet meer te drinken, want dansen in je onderbroek op de bar is niet echt slim..
Haha! Met facepalms ook! Ik vertel ook regelmatig wat te veel, gewoon omdat ik het zo gezellig vind en dat dan zonder een slok op... Zo'n morele filter kan ik ook goed gebruiken.
Bier heb ik het probleem ook nooit zo mee. Ja ik word dan jolig, overdreven amicaal en sociaal. Maar daar blijft het ook bij om eerlijk te zijn. Bij bier heb ik ook altijd het 'het is nu genoeg geweest' gevoel. Met wijn voel ik dat pas wanneer ik al boven de wc heb gehangen -_-.
Daarom zit ik aan de boswandeling of apfelkorn nergens geen last van. Maar je moet me geen wijn geven. Wat het Is ik zou het niet weten
Tegen wijn kan ik heel goed. Drink zo een fles leeg. Liever witte als rode, rose vind ik ook lekker en word ik alleen een beetje ontspannen van. Wodka is mijn lievelings . Maa bier...na 2 flesjes sta ik op m´n kop.. Denk ik ook behoorlijk lollig te zijn. Drink het daarom ook nooit meer. Bier is ook het enige waar ik misselijk van kan worden.
whahaha herkenbaar! Alleen als ik t alleen bij wijn houden en niet zo nodig shots sambuca erbij moet nemen, zo ik t w.s niet herkennen
Daarom drink ik helemaal niet meer, buiten dat ik ook altijd moet spugen van drank. Met die gedachte smaakt mijn Shandy of Colaatje nog veel lekkerder
Dan moet je gewoon alles door elkaar drinken en dan word je 's ochtends wakker a la 'the hangover' en heb je ineens een tatoeage. *ervaringsdeskundige*
Wijn word ik ook snel dronken van haha. Ik drink vaak wodka-redbull of wodka appelsap Of 43liquor met 7up!
Na 2 wijntjes ben ik aangeschoten en dan drink ik water. Dan weet ik dat ik niks raars zal doen,lekker in mijn vel zit en geen kater heb de volgende dag.
Haha ik heb precies het zelfde.... Zet me aan de wodka , nergens last van. Wijn ? Na twee sta ik op me kop en is er echt niks meer met mij te beginnen. Ik drink gewoon geen wijn meer is beter voor iedereen haha...!
Oh ik ben dan heel gezellig, heb normaal een conditie van niks, maar dan kan ik de hele avond wel door dansen. Klets met iedereen heb verschrikkelijk veel lol zo gezellig nergens last van. Behalve dan dat ik vier dagen moet bijkomen daarna echt waar... pfff. Gelukkig komt het niet vaak voor
Uhmmm nogal herkenbaar.... En daarom ben ik overrgestapt op wodka. Geen kater meer ook, wat best wel fijn is met 2 kleine kinderen, die vinden dat tot 8:30 "uitslapen" lang genoeg is.
Haha, ik voel mij soms echt een ouwe bes. Ik kan veel minder hebben dan toen ik nog 18 was.. Pff. Zolang is dat ook weer niet geleden
Haha waarom drinken we nog. Het is al een tijdje terug dat ik alcohol heb gehad. Maar het is voor mij echt een slaapmiddel. Na een glas wordt ik al moe, na twee vallen mijn ogen leden al bijna dicht. En slaap daarna als een roosje haha Na deze verhalen vind ik het niet erg dat ik voorlopig het nog ff zonder alcohol moet doen haha