Ik vind van niet haha.......onder wit tuniekje zou ik eerder kiezen van een mooie skinny. En als het echt een jurkje is, blote benen gewoon.
Ja maar blote benen naar een dierentuin lijkt mij dan weer niks en heb geen witte legging hihi en moet persee die witte aanhaha
Witte legging kan echt niet hoor dan maar die zwarte Witte jurk daarin tegen vind ik ook een uitdaging in de dierentuin
Als ik iets zwarts (meestal panty in mijn geval) onder een lichtgekleurde jurk doe dan doe ik daar meestal ook een zwart onderhemd-achtig-iets onder. Dan zie je niet zo'n stomme kleurovergang op je buik (schijnt toch meestal een klein beetje door namelijk). Voor de rest ligt het een beetje aan de stijl van de jurk denk ik, of zwart er wel of niet bij past. Ik doe het eigenlijk gewoon bijna altijd wel
ik heb overal blote benen onder Draag altijd rokken of jurken zonder legging, met dit weer zonder panty.
zonder legging! vind een zwarte legging onder een jurkje echt niet staan.. of hij moet heeeeel dun zijn, maar dan ja je net zo goed gewoon mer blote benen gaan.
hmm ik vind zonder een legging met blote benen vreselijk zitten.. hoe warmer het is hoe erger.. ik zou er dus wel een legging onder doen. Misschien een kleurtje?
Witte legging kan echt niet (überhaupt) en zwarte legging niet onder een wit jurkje.. Blote benen!! en zo niet... Dan zou ik voor een andere outfit gaan!
Geen leggings. Leuke verwassen spijkerskinny of anders blote benen. Leggings vind ik sowieso niet mooi meer!
Nee inderdaad ook geen broek onder je jurkje. Zonde van je outfit. Een 20 den panty koop je trouwens overal, zelfs in de etos op Utrecht Centraal en in de Albert Heijn