Bellphoto

Discussion in 'De lounge' started by cjpt, Feb 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Waar zijn nabestellingen dan 125 euro, dat lees ik nergens.

Wij hebben zat foto's van onze kleine.
    Eens in de aantal jaren willen we ook iets moois om op te hangen en ik ken niemand particulier die dit kan en dan nog moet je maar afwachten of het dan ook mooi is evenals bij een fotograaf.

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ten eerste is 't natuurlijk echt 'wat is jouw smaak'. En probeer bijvoorbeeld eens te achterhalen wat voor opleiding iemand heeft. Natuurlijk zegt 'n papiertje niet alles, maar je mag dan in elk geval enige kwaliteit verwachten. In Rotterdam zit overigens een fotovakschool, wellicht dat je daar wat mee kunt? Ik ken helaas zelf geen fotografen uit Rotterdam e.o.

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh dankje, daar kan ik wel eens op de site kijken. Ik heb ook prive iemand met een onwijs goeie camera en schermen etc (doet voor zijn werk ook veel met foto en film etc) maar hij is zelf net papa geworden dus wil hem voorlopig niet lastig vallen met foto's van mijn beeb maken. Laat hem maar lekker die van zichzelf fotograferen ;o)

Nou ik ben erg benieuwd wat we zaterdag te zien krijgen!

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Het is idd persoonlijke smaak ik vind die kistjes, teiltjes e.d. wel leuk maar sommige mensen houden van heel strak enzo ik denk dat ene goede fotograaf dat van te voren bespreekt...

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Mijn gedachten.......

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Dat zeer zeker! En een goede fotograaf zal ook, als zijn/haar manier van werken/creatieve ideeën niet aansluiten bij jouw wensen dat eerlijk zeggen..

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wij hebben een half jaartje geleden foto's bij Bellphoto laten maken. De shoot zelf was gratis, dus waarom niet? Bij het bekijken van de foto's de opa's en oma's meegenomen. Ja, en iedereen wilde natuurlijk 2/3 foto's, dus konden we net zo goed de hele set meenemen, want dan kreeg je de cd met foto's er 'gratis' bij. De set was uiteindelijk iets van 200 euro, met 15 foto's ofzo in allerlei formaten en de CD. De foto's los kosten iets van 30/40 euro. Het zijn mooie foto's geworden (maar wat wil je met zo'n prachtmeid..;)), maar ergens anders waren ze vast net zo mooi (mooier?) geweest.
    Oh, en we hebben 1 afdruk op canvas (zelf via het cd'tje bij de hema), en die is ook mooi van kwaliteit hoor!
    Laat je niet gek maken door de mooie foto's, denk er anders thuis nog eens overna welke je wilt!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ja, de prijzen rijzen soms de pan uit bij sommige fotografen. Ik heb een opleiding op de fotovakschool gedaan en heb een fotostudio aan huis. Een shoot bij mij kost 30 euro (incl 3 foto's naar keuze). Nabestellingen zijn 2,50 (10x15), 3,50 (13x18) en 7,50 (20x30), 16,50 (30x45) etc... Ik probeer het echt betaalbaar te houden voor de mensen en vind "addertjes onder het gras" vaak niet eerlijk t.o.v. de klant. Hierdoor heb ik wel veel klanten dus dat is erg leuk!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Marleen, kijk dat klinkt een stuk beter!

Gelukkig vonden we de foto's niet echt geweldig bij Bell Photo. Kwaliteit was echt niet mooi. Ik hou bijv erg van zo'n foto met zwarte achtergrond en licht op het gezicht. Mijn dochter stond prachtig op die foto maar de kwaliteit was echt dramatisch! Er zat op de scheidingslijn van licht naar schaduw gewoon een soort rode lijn. Erg jammer!

Ik was errug blij met de cadeau-foto (20x30), die was heel mooi! En mijn vriend vond 1 andere foto van 30x30 erg mooi dus die hebben we ook gekocht. Nouja, waren we alles bij elkaar dus 35 euro kwijt voor de shoot en 2 grote foto's, dus dan was het zeker niet duur!

Maar als je de andere foto's ook gaat kopen... mijn god, je bent echt een vermogen kwijt!

Share This Page