nou ja de titel zegt het al, ik ben de dupe geworden van vandalisme, en helaas hier in mijn eigen buurt. baal echt als een stekker, er woont hier een geschift iemand die laatst ook al een twee meter lange kras op heel veel (en mijn) auto heeft gezet. en nu dit weer, ik baal er echt van en zou er eigenlijk wel voor willen verhuizen. Elke keer weer gezeur waar je je auto ook neerzet, er is hier een parkeerprobleem, maar er wordt niets aan gedaan. Dan nemen mensen het heft in eigen handen en nu zijn wij de pineut. Kost wel dik 100 euro.
Wat een vervelend iets zeg. Ik neem aan dat de politie hier wel over ingelicht is? Misschien kunnen ze camera's plaatsen in de hoop dat de dader dan op heterdaad betrapt word? Verder kun je er niks aan doen denk ik.
hier in de straat was dat standaart elk weekend en in de vakantie soms elke avond, UITGAAND JEUGD, wij wonen in een straat wat de route is van een ander dorp naar de stad en natuurlijk ook andersom, dus geregeld rond uur of 4 half 5 dat je weer kabaal hoorde en jahoor smorgens zag je weer geregeld spiegels stuk getrapt of banden lek geprikt,(ook die van mij, alleen daardoor heeft mijn vriend wel een goede baan gekregen geluk bij pech) bij ons is het wel minder geworden sinds ze een fietspad langs de rand hebben gelegd,
ja dat van die krassen konden ze ook niets aan doen, maar je zit wel een tijd op het bureau en ik heb het best wel druk. Laatst kreeg ik een brief van de politie met `We hebben geen bewijs wie de dader is, we kunnen niemand aanhouden` terwijl hier in de straat ongeveer 10 mensen een kras van 2 meter hadden. Dat motiveert me niet echt om een tweede aangifte te doen.
Echt balen zoiets. Je hebt dus neem ik aan geen garagebox als ik dat zo lees? Is het mogelijk als jullie er één in de omgeving huren zodat je auto dan mooi binnen kan staan?
jawel maar die zijn allemaal verkocht en horen bij woningen. ik ga als we over een jaar of wat het huis gaan verkopen, echt opzoek naar een huis met oprit/ garage, lijkt me zalig! auto staat nu ook niet in het zicht, ong. 1,5 minuten lopen van huis. (valt mee, maar lastig met boodschappen en kind)
hier een keer mn ruitenwissers eraf gebroken en teruggeklemd. op de snelweg met een hevige stortbui en ben gaan wissen, sjoep, weg wissers. kan er nu om lachen, om 2 mini pennetjes die op en neer gaan, maar toen never niet! levensgevaarlijk.
Whahaha, sorry!!! Begrijp dat het op dat moment echt niet tof was en nog gevaarlijk ook, maar ik zie het wel al helemaal voor me!
Waarom kunnen mensen toch niet van andermans spullen afblijven Toch zou ik aangifte doen, hoe meer aangifte's, des te meer ze er aan doen. Al zouden ze al wat vaker langsrijden met een auto..
Waar ik eerst in Den Haag woonde, hadden we dit soort geintjes ook regelmatig. Spiegeltjes er af trappen, ruitje kapot slaan, terwijl er werkelijk niets in de auto lag, zelfs geen 50 ct voor het winkelwagentje, banden lek steken en ga zo maar door. Deden ze echt niets aan. Die straten achter ons waren nog erger, als je daar je auto neerzette, gingen er gewoon jongeren op zitten zuipen. Zag ook regelmatig 's ochtends vroeg auto's op 4 kratjes pils staan en zonder banden. Het waren oude huizen, dus je hoorde heel veel, 's avonds hoorde je altijd geklepper, als je naar buiten keek, zag je dan van die jochies van 13 lopen, die bij elke auto even keken of iemand zijn auto op slot was vergeten te doen. Bij de buurman was in zijn auto ingebroken, hadden ze achter in zijn busje een kratje bier gevonden, de flesjes stonden de volgende ochtend allemaal leeggedronken naast zijn busje. Blij dat ik daar niet meer woon, begrijp je helemaal, hopelijk doen ze er bij jullie wel snel wat aan als het maar 1 idioot is. Hier ging het gewoon om een hele lading randdebielen.