Hallo, Ik wil graag een kappersopleiding en een nagelstyliste opleiding volgen. Ik ben opzoek naar een erkende school, ik ben aan het google geweest maar kom niet veel goeds tegen. Wie kan mij helpen aan een goede school? in de omgeving Utrecht.
goh dit is iets wat ik ook al langere tijd zou willen, omdat het ook een vak is wat je makkelijk aan huis uit kan voeren.
Ik heb mijn opleiding in Veldhoven gedaan, bij de Beauty Compagny. Maar is een beetje ver uit de buurt denk ik voor jou
Ik wil ook al heel lang zo'n opleiding doen maar elke keer komt er weer wat tussen. Ik heb zelf acrylnagels en bij de salon waar ik altijd heen ga die doet ook opleidingen.
Er is dit weekend (17 ,18 en 19 maart) een speciale beurs in de jaarbeurs te utrecht. http://www.beautytradespecial.nl/sites/ ... /index.asp hal 7 en 8 is alleen maar nagels. groetjes Inge
Bedankt voor jullie reacties! Op de beurs in Utrecht kunnen alleen mensen die een speciale uitnodiging hebben gekregen of in deze branche een bedrijf hebben. Heel erg jammer.
Hoi,hoi, Ik heb zelf de opleiding gedaan bij meyliang in Soesterberg. Vind het merk magnetic echt een super produkt,heb ook met IBD gewerkt maar dat vind ik minder. Dus ik zou Soesterberg aanraden. Groetjes Kareltje
Hoi,hoi, Ik heb zelf de opleiding gedaan bij meyliang in Soesterberg. Vind het merk magnetic echt een super produkt,heb ook met IBD gewerkt maar dat vind ik minder. Dus ik zou Soesterberg aanraden. Groetjes Kareltje