wij hebben voor daisy een schommelstoel gekocht. maar we kunnen eigenlijk nergens vinden vanaf hoe oud ze erin mag. het zitje is net iets rechter dan die van een maxicosi. in de handleiding staat alleen geen babys onder de 2,5 kilo.. weten jullie wanneer ze erin mag?
Uhm als er in de beschrijving staat vanaf 2,5 kilo... Dan denk ik dat ze er in mag zodra ze meer dan 2,5 kilo weegt?
En anders als je "zithoek" tegroot vind dan leg je verkleiner van de maxi cosi erin of je lost t op met een handdoekje.
ja maar het lijkt me dat het niet lekker zit voor haar omdat ze nu natuurlijk nog niet echt kan zitten
als ze er echt in zithouding in zit, dan zal het niet zo goed zijn voor het ruggetje. ik zou dan een aantal weken wachten, tot je er wel een goed gevoel bij hebt.
Nou als je vindt dat het niet lekker zit voor haar dan doe je het toch gewoon vanaf wanneer jij vindt dat ze er wel lekker in ligt. maar ik denk omdat er 2.5 kilo staat toch echt wel vanaf de geboorte omdat de meeste kindeen wel meer dan dat wegen bij geboorte