Belly Baby Warmer (soort kruik)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamavan2schatte, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden!!

Wie van jullie heeft er ervaring met de Belly Baby Warmer.
    Ik wilde gisteren even online shoppen voor de kleine en wilde ook alvast een kruik bestellen.
    Toen zag ik ineens die Belly Baby Warmer voorbij komen, en dacht...dat is meschien ook wel een optie. voorverwarmen in de stopcontact en daarna lekker warm bij je kleintje leggen.
    Lijkt me ideaal zonder knoeien met heet water niet weten hoe je hem in de hoes moet krijgen omdat hij zo heet is,is ook wel snel afgekoeld.

Maar omdat ik er nog nooit van gehoord heb,is de vraag werkt het wel goed en blijft het ook goed warm enz...

Voor de meiden die niet weten wat het is hier een plaatje met uitleg van de site.

Bekijk bijlage 245922

Bekijk bijlage 245923

De Belly Babywarmer is een kruik van het merk Pretura.

De Belly babywarmer is een produkt waar geen heetwater aan te pas komt. Het is een elektrische kruik. Doordat er niet met heet water wordt gewerkt is er geen verbrandingsgevaar voor jezelf of je kind bij het lekken of vullen van de kruik.

De Belly babywarmer is in 4 minuten electrisch voorverwarmt. Hierna blijft hij voor 3 tot 4 uur heerlijk warm, zonder verder gebruik van electriciteit.

2. Mcdd

Mcdd Lid

28 apr 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi, ik heb n bellywarmer gekocht toen ik zwanger was van m'n dochter (nu 4 jaar oud). De kraam verzorgster wilde 't niet gebruiken. Dit werd tijdens intake al verteld, daarom 2 normale kruiken gekocht. De belly warmer wel een enkele keer voor mezelf gebruikt, maar m'n eigen voorkeur gaat toch naar zo'n soepele zak (voor eigen gebruik dan)

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik ben zelf kraamverzorgende,

Bij onze organisatie mogen wij deze niet gebruiken om bij de baby te leggen, wel om kleertjes bijv. voor te verwarmen en/of het bedje voor te verwarmen.

Waarom we hem niet mogen gebruiken is omdat de warmte die deze kruik afgeeft niet voldoende is om bijv. een kindje met ondertemp omhoog in temp te krijgen. Ook kunnen er dingen mee mis zijn omdat het elektronica is.

Enne een tip om de kruikenzak er goed omheen te krijgen als de kruik vol zit met heet water is om hem rechtop te zetten en dan de kruikenzak er van bovenaf overheen laten zakken. Daarna leg je hem weer neer en knoop je hem dicht, dan hoef je hem niet aan te raken met je blote handen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb hem ook, en een normale kruik. We gebruikten de normale kruik altijd om het bedje voor te verwarmen, de elcktrische voor de kleertjes (als hij in het badje ging bijvoorbeeld) en 's nachts: ik gaf hem een borst, daarna verschonen en dan was de kruik warm en die ging in het bedje, en dan de andere borst en baby in bed.

Een gewone kruik wordt (veel) warmer en blijft ook langer op temperatuur. Ik vond het 's nachts fijn zodat ik alles alleen kon doen zonder mijn kindje te hoeven laten wachten.

5. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Voor mijn dochter heb ik een belly warmer gekocht en ook die alleen gebruikt. Ik wilde en wil nu ook niet bij deze baby heet water kruiken gebruiken. De kraamzorg deed in de eerste instantie moeilijk bij de intake, maar tijdens de kraamweek is gewoon de belly warmer gebruikt.

6. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Ik had een prematuurtje die speciaal voor de kerst naar huis mocht komen, hoewel hij zichzelf niet op temperatuur kon houden. Kraamzorg deed niet moeilijk, maar hij verloor snel zijn warmte. Ik had nog snel 2 ijzeren kruiken bijgekocht en die vond ik veel fijner.

Deel Deze Pagina