hallo veel kleinere spullen voor ons komende kindje hebben we al wel, maar we kijken graag rond in andere winkels om ideeen etc op te doen. Over welke winkel zijn jullie super tevreden en waarom??
Babydump vanwege de goede service en snelle levering. Van asten in tilburg vond ik ook erg fijn. Beide lekker groot, en veel spullen met leuke aanbiedingen.
Ligt eraan voor wat voor dingen ik ga kijken. Het liefst ga ik naar Babypark omdat ze daar veel hebben, ook voor oudere kinderen (en zit een restaurant bij houden we ook wel van). Vroeger kreeg je daar staffelkorting, dus toen wij de babyuitzet bestelden waren we goedkoper uit dan bij baby-dump. Ik kan daar nu niets meer over vinen, dus geen idee. Als ik nu nog wat nodig heb qua uitzet ga ik naar babydump of ikea. Bij Prenatal koop ik alleen kleertjes, textiel en spenen. Verder is het ook leuk om gewoon kleine winkeltjes binnen te lopen, niet alleen bij de grote bekende zaken maar dus juist onbekende winkeltjes hebben ze vaak leuk spul!
Ik heb eigenlijk alles bij van asten in Tilburg geshopt.. Superfijne winkel waar je prettig geholpen wordt. Natuurlijk is het ook errug handig dat het lekker in de buurt zit voor ons
Om ideeen op te doen zou ik zeggen, ga naar kids factory, net weer een beetje anders dan de 'standaard' babywinkel.
Ik vind babydump een fijne winkel, maar aangezien de vestiging in Groningen best klein is, winkel ik liever online bij hun.
Wij zijn dit weekend voor het eerst gaan rondkijken. Ben pas 6+4 dus wel vroeg Zijn bij Baby&Trends in Gemert geweest. Mooie winkel, niet heel groot, maar ze hebben alles, en heel vriendelijke mensen. En ze geven heel erg goed advies. Hebben nu nog niets gekocht, maar gaan zeker terug.
Ik vind Burgerhout (baby & tienerstore in Rotterdam en Sliedrecht, hebben ook een webshop) fijn, hier hebben wij de kinderwagen en het kamertje vandaan. Verder vind ik de Baby-dump prettig voor een hoop kleiner maar toch noodzakelijk spul. En bij Prenatal loop ik naar binnen om kleertjes te kijken. Verder inderdaad de kleinere winkels voor wat apartere dingen.
wij hebben alle grote dingen gekocht bij de babydump. We werden vriendelijk geholpen en alles was op voorraad.
Hier een Babydump-fan! Goede service, laagste prijsgarantie en we zijn in Roelofarendsveen vorige keer echt super geholpen! We hebben daar wat uurtjes rondgesnuffeld en al die tijd "liep" er iemand van de winkel met ons mee om uitleg en advies te geven! xx
Ik heb gisteren toevallig nog een héle prijsvergelijking gemaakt, omdat manlief erachter had gevraagd en hier komt Dreambaby er heel goed uit Babydump kwam tweedes, maar heeft dan soms weer interessante acties. Voor ons is de dreambaby natuurlijk wel dichterbij. (woon in België) En via de mutualiteit krijgen wij aankoopbonnen voor Dreambaby, dus dat is meteen mooi meegenomen Ik wou eens naar de Babypark website gaan kijken... websites die dicht zijn op zondag? Sorry, vind het een beetje gek Daar verliest je toch alleen maar klanten mee?
Nou haha dat hadden wij dus ook bij Babypark! Denk al open je alleen de site dat je bestelling nog niet kan plaatsen oke maar gewoon dr niet opkunnen ook
Babydump ! Zijn daar steeds heel goed geholpen. Leuk personeel, kennis van zaken. Geven extra tips en trucs. Een keer hebben ze het zelfs gratis thuisbezorgd omdat het artikel niet op voorraad was! Goede service. We zijn steeds in Beverwijk geweest (mooie combi met de zwarte markt, ligt ongeveer drie kwartier rijden hier vandaan, maar we gingen graag!) Helaas geen goede ervaringen met Prenatal. Zijn in drie vestigingen geweest Almere, Beverwijk en Utrecht. Helaas alledrie de keren geen goede ervaringen: actie artikelen waren er niet en als ze weer binnenkwamen was de actieprijs voorbij. Vond het geen aardig personeel (beetje arrogant?) prijs vond ik aan de hoge kant. Vond het gewoon niet prettig winkelen. Wel weer compliment naar Prenatal Zwolle! Daar hebben we onze slag geslagen met de mama voordeeldagen in kleding en beddengoed. We zijn heel goed geholpen, deskunding personeel, super gezellige sfeer, mooie winkel. En ja, de prijs toen werkte ook wel mee! Babypark vond ik echt te hoog in prijs. Het was de eerste babywinkel ooit waar we heengingen.Het was zoooo overweldigend, we hebben daar letterlijk ongeveer een half uur rondgelopen en niemand kwam naar ons toe om te helpen. We hebben paar keer personeel aangesproken met wat vragen, maar dan lieten ze ons gewoon weer los. Gemiste kans.
Heb afgelopen weekend geshopt voor babyspulletjes. Ook eerst bij babydump geweest vanwege de goede acties maar voelde me daar een beetje verloren rondlopen. Kon daar mijn draai absoluut niet vinden. We zijn toen naar babypark in Kesteren geweest (ligt in bible belt op de Veluwe vandaar website dicht op zondag) en daar werden we meteen geholpen en daar hadden ze precies dezelfde acties als bij babydump...ook een box, maxicosi en luiertas kado gekregen.
Wij hebben de meeste spulletjes bij Babydump (Zwinderen) vandaan! Heel aardig personeel, zeker wanneer je er voor je eerste heen gaat heb je een heleboel vragen. Op elke vraag weten ze je wel een antwoord te geven, en weten ze het zelf niet bellen ze net zo makkelijk naar het hoofdkantoor. Geen enkele moeite. Ook de garantie voorwaarden zijn goed. Bij Babypark (Hoogeveen) zijn we ook geweest, en daar voelde wij ons echt aan ons lot over gelaten, hele grote winkel en geen idee waar je moet beginnen, verkoopsters keurden ons geen blik waardig. Heel erg jammer, we zijn dus weer vertrokken met een naar gevoel. 5 juni wordt onze babykamer geleverd door Babydump met alle spulletjes die ik er de afgelopen weken bij hun nog bij heb geshopt! Kan bijna niet meer wachten tot het zo ver is!
Babydump! Super service, er liep iemand de hele tijd met ons mee om van alles uit te leggen en demonstratie te geven van de kinderwagen e.d. Bij Babypark in Zaanstad voelde ik me een beetje aan mijn lot overgelaten. Super grote winkel dat wel, heel ruim opgezet allemaal, maar niemand kwam ons helpen. En ik vind m duur.. En inderdaad op zondag is website gesloten. Had ik nog nooit meegemaakt zo iets Bij prenatal en V&D shop ik voor het meest voor kleertjes, O en de Hema is ook super met babyspul! Veel plezier met shoppen