hoi hoi, wij zijn op zoek naar leuke jongenskleding vanaf maat 92. zomer of winter maakt niet heel veel uit. het hoeft ook niet perse merkkleding te zijn, als het maar nog goed is. een heel klein vlekje maakt me niet zoveel uit hoor, maar het moet niet verwassen of echt vies zijn. wie o wie kan ons er blij mee maken, uiteraard tegen financiele vergoeding!! alvast erg bedankt voor het kijken! joyce
hoi bedankt voor de link. het zijn hele leuke kleren alleen is mijn jochie erg bleek met blond haar en daarom staan kleurtjes hem weer leuker dan de neutrale tinten. maar het zijn leuke kleren! Misschien dat iemand anders hier op zp er interesse voor heeft? joyce
heb nog een stoere mooie jas Marktplaats.nl > mooie jas van het merk JEEP 98/104 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98 heb nog pyama's liggen een stuk of 7 in maat 98 waaronder 1 van cars als je evt interesse hebt laat t even weten dan kan ik ze op de foto doen heb 8 spijkerbroeken in maat 98 maar alle knieen zijn door, ik weet niet of je handig bent?! en verder heb ik net vorige week alle jongens spul in maat 98 verkocht op marktplaats
hoi, heb net een boel op mp gezet, dit is de link Marktplaats.nl - Advertenties van W&J uit Heiloo allemaal nog prima te dragen, en ik heb ook een blond jochie met blauwe ogen en kan je dus zeggen dat alles toppie heeft gestaan.... ik hoor het wel