hoi hoi ik ben op zoek naar jeans/broeken die echt strak om je benen vallen net zoals met een legging en dan voor zwangere dames (dus buikband) ik heb echt overal gekeken en gezocht,maar kan ze nergens vinden. wie weet heeft iemand van de mamas hier wel wat liggen. h&m heb ik maat 42 (vallen kleiner dan normaal) en de rest maat 38/40 alvast bedankt!!
ja ik wil ook graag spijkerbroeken,maar dan moeten ze strak om de benen vallen netzoals een legging..dus echt skinny jeans begrijp je?
Ik heb ze op ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns gekocht. Zoek op maternity.
dan heb ik er 2 te liggen als nieuw van miss etam 1 is een 7/8 indien je klein bent ook te dragen als lang en 1 3/4 lang alleen aan gehad met passen, de 7/8 heb ik wel vaker aangehad en zelf het elastiek in de buikband verandert maar ziet er nog als nieuw uit.
Ik heb een zwarte met een soort leren laagje van mamalicious, een grasgroene van mamalicious en een lichtblauwe van de h&m. Ze zijn alle 3 nieuw en in maat 27/34. Ik vond ze zo gaaf, maar werd helemaal naar van dat strakke/Skinny. Ben het gewoon niet gewend, draag het normaal ook nooit. Had ze toen bij wehkamp gekocht.
Esprit - trendy-smalle jeans kopen in de online shop Esprit - Smalle stretchjeans kopen in de online shop
Hey ik heb er ook nog 1 liggen van mamalicious. Donkerblauw en superstrak. Ik heb m altijd graag gedragen. Heb er zo snel geen foto van, als je interesse hebt, pb me ff. Ziet er ongeveer zo uit, iets minder donkere wassing... Shelly slim jeans dark wash - Skinny en slimfit - Positie jeans - BellyFashion.nl
Ik heb er nog eentje liggen van H&M. Zit tussen spijkerstof en stretch in. Ik weet alleen niet hoe ik foto's hier kan plakken. Anders via email.