Ik zag deze banden op de beurs, wie heeft er ervaring al mee? (of met een ander vergelijkbaar product) deze zien er wel wat leuker uit als die saaie sluitlakens / banden maar is het ook wat qua kwaliteit?
Ik heb ze besteld op www.amazon.com daar zijn ze goedkoper als dat je ze in NL besteld (zelfs MET verzendkosten erbij) ze hebben alleen niet alle designs maar toevallig precies degene die ik leuk vond, ik NL was ik 135 euro incl verzenden kwijt (en zat nog levertijd op ook) voor twee stuks en op amazon.com maar 90 euro inclusief verzenden en als het goed is (heb al eerder besteld en klopt meestal wel) 2-3 weken levertijd vanuit amerika) dus even doorzoeken loont wel ik heb nu die boven op het plaatje staan en een huidskleur (als ik iets wits draag zeg maar) Ik ga het gewoon uitproberen ik vond ze leuk eruit zien maar wat aan de dure kant en nu heb ik het beste van twee werelden, ik heb ook een sluitlaken maar dit is veel makkelijker en kan je langer dragen als een sluitlaken (6-8 weken ipv 10 dagen)