Klaag... ik moet even klagen. Laatst was er een stel op kraamvisite voor mijn jongste dochtertje. Zij is nu 23 weken zwanger en in de ziektewet. Haar man vertelde me in de keuken (bij taart snijden) dat hij een ring voor haar had gekocht met een steentje (voor na de geboorte) Misschien zijn het mijn hormonen, maar ik kreeg een gemene steek! Ik heb dus niets gekregen. hij is SUPER lief verder, en helpt heel erg goed mee. Het volgende was dat hij haar alles uit handen nam in de zwangerschap zodat ze lekker kon gaan shoppen zo. Terwijl ik me echt de benen uit de kont heb gerent met verfbussen en een peuter van drie! haha! Ik moest echt even slikken en kreeg een gigantische neiging om te gaan huilen. Misschien erg overdreven (ben net bevallen) haha. Hoort dit nou zo? dat je wat geeft aan je vrouw? of.. ben ik nu zon verwende puber wat gewoon dingen ziet die er niet zijn of hoeven te zijn! Ik voelde me gewoon ff heel erg klein worden! Met andere woorden: wat kreeg je van je man na de bevalling? (behalve dat super mooie kindje? haha?) xx
Ik heb als perscadeau een trollbead kraal gekregen met de letter L van Lotte (mijn dochter). Ik spaar deze kralen dus ik vond het heel erg leuk van hem. Daarnaast gaan we samen nieuwe Uggs kopen omdat ik die van mij versleten heb door ze bijna mijn hele zwangerschap te dragen omdat mijn voeten zo dik waren. In principe is het een beetje Amerikaans geloof ik om een perscadeau te krijgen maar ik vind het toch best wel lief en ook een beetje moeten... Maar ik ben ook verwend hihi. Overigens nam mijn man me ook bijna alles uit handen zodat ik niets hoefde te doen maar dat doet hij altijd al en nu gewoon wat extra....
Nou ik heb ook niks gekregen hoor.......heb er ook nooit bij stil gestaan dat zoiets moet ofzo...vind het ook een beetje vreemd moet ik eerlijk zeggen. Ik heb een prachtig meisje gekregen...en mijn mannetje is super lief voor mij en de kleine meid... Ik heb alles wat mijn hartje begeerd...een verlovingsring aan mijn ene vinger en een trouwring aan mijn andere vinger...een prachtige armband die ik voor ons huwelijk heb gekregen en een ketting met een babietje eraan gekregen van mijn zusje...wat zou ie dan nog moeten kopen? Ik zou eerder wat voor hem moeten kopen dat ie met mij heeft moeten samenleven 9 maanden lang..geloof me ik was echt niet makkelijk
Dat gebruik is mij niet bekend hoor Waarom zou je vriend/man jou iets moeten geven en jij hem niks? Trouwens, blijer als met je pasgeboren kindje kan je toch nergens van worden
Nee zo bedoel ik het niet! Howla! haha. ik ben absoluut verder HEEL erg tevreden en absoluut niet materialistisch. Die man van haar keek me echt zo aan van heb je niets gekregen? waarop ik echt zowat moest huilen... ik kreeg er direct een rotgevoel over. Ik wil hem helemaal niet verkeerd afschilderen, komt zo wel over. Daarom ook mijn vraag! En ja, ik ben harstikke blij met mijn kindjes! maar hoe hij dat formuleerde naar me toe, kwam er echt een beetje uit alsof het moest. waarop ik direct begon te twijfelen. Zal wel echt hormonen zijn, want ik herken mezelf helemaal niet. (zo twijfelend!)
Ik heb ook niets gekregen hoor . Daar heb ik zelfs nooit aan gedacht. Ik lees het hier pas voor het eerst.
Nee ik ook niet! vandaar dat ik het me ook afvroeg! Ik kreeg het pas te horen toen hij het me in vertrouwen vertelde. En op de manier hoe! Daar gaat iedere vrouw over twijfelen!
Hier wilde hij me een ring cadeau doen, maar ik heb toen gekozen voor een cadeau waar we allebei iets aan hebben: een digitale spiegelreflexcamera, om alle momenten vast te leggen! Ik had het niet verwacht en het moet ook niet, maar het is wel leuk!
Hier wel iets gekregen maar dat was niet echt een verrassing... toen we gingen trouwen hebben we in mijn trouwring 2 diamantjes laten zetten (2 levens samenvoegen) en hebben we besloten dat er voor elk kind een klein diamantje naast komt. Ik heb er nu dus in totaal 4 en komt er nog een kind dan komt er ongetwijfeld nog 1 bij.
Ja, dat is het ook! het moet ook niet.. maar het is wel heel erg leuk! Ik ga hem dit ook niet voor de voeten gooien hoor! Het is een SUPER PAPA. Ik was alleen een beetje uit mijn doen door de gehele situatie. Maar was ook uit balans,moe en prikkelbaar. Als dan de vrienden binnen komen met dit soort verhalen.. tja....
hoi, ik heb een maand of 5 na mijn bevalling van onze dochter een mamafiets van mijn hubby gekregen met alles erop aan eraan. Mag niet klagen denk ik hahah
ik snap wel dat je momenten hebt als je wat minder lekker in je vel zit en je hoort dan zoiets dat je dan even moet slikken
Hoi, Ik krijg een ring, bood hij zelf aan , en hoor ik wel meer in mijn omgeving, maar niets is verplicht natuurlijk. Je hebt samen ook een kind gekregen en dat is veel meer waard!
Nou meis...ik denk dat jou mannetje net is als 90% van de pas geworden papa's Je moet je er helemaal niet rot over voelen...hartstikke lief van die vriend trouwens hoor...maar zo zie je dat de ene de ander niet is...misschien is hij lang niet zo'n lieve vader
ja, inderdaad! Wat een gemaal om niets dit. Maar het is al bijna over. Hij is echt super lief! Gaat er midden in de nacht gewoon uit! Hij kan goed met minder slaap, ik ben direct een lopende zombie! Ik KAN het wel, maar hij weet gewoon dat het maar tijdelijk is, en verbiedt me om de nachten te nemen! Pfttt. Het viel me gewoon ff fout van die jongen in de keuken... typisch iets voor mij om daar weer over te gaan nadenken! Bedankt voor alle lieve reacties! x
Nou ik herken het ook.... ik dacht ook dat het gebruikelijk was dat de papa een cadeautje aan de mama gaf na de bevalling. Ik was ook erg teleurgesteld dat ik niks heb gekregen.
Ik heb niets gekregen... Wel heeft hij een paar keer flink zijn best gedaan in de keuken, en biefstukjes klaargemaakt, en filet american in huis gehaald omdat hij wist dat ik dat zo heb gemist tijdens mijn zwangerschap.
Nou ik heb ook niks gekregen. Maar er ook nooit bij stil gestaan dat hij me misschien iets had moeten geven. Onze zoon is mij zoveel waard daar kan geen cadeau tegenop. En dan komt er nog is bij dat hij de allerliefste papa van de wereld is.