Vanaf hoeveel weken hoorde jij het hartje met de Doppler?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mecha, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

Hoi allemaal ,

ik heb gister een fetus doppler gekocht om zelf naar het hartje van, de baby te kunnen luisteren , er is mij afgeraden om het te kopen aangezien ik pas 10 weken ben in de zwangerschap ( bijna 11 alweer) maar toch eigenwijs en gekocht.. mijn vraag is wie hoorde ook zelf het hartje en hoeveel weken was je toen je het hartje kon vinden / horen ..

Gewoon leuke gezellige belangstelling :D

ps. ik heb hem gevonden binnen 2 minuten en al een keer of 4 geluisterd hihi ik hoor duidelijk verschil tussen mijn eigen hartslag en die van de baby, ook zou de baby nog onder me schaambot zitten maar hij/ zij zit er al boven :D heel mooi wie ow wie heeft nog meer zo een positieve ervaring die het wilt delen?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb de kleine voor het eerst gehoord met 9 weken 1 dag
    helemaal links onderin mijn lies
    geweldig om het weer te horen
    nu luisteren nog steeds geregeld, kan hem gelijk vinden
    nu zit hij rondom mijn navel ;)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

wauw dat is helemaal vroeg jeetjeee :D mooi he?! het is net een engelen geluid zo raar en vreemd en spannend hihi echt mooi
    ,
    ben je ook al dik?/ tenminste je buikkie dan hihi

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha ja die buik is al flink bij mij
    bij de 1e had ik deze buik met 25 weken
    bij de 2e deze buik met 20 weken
    en nu dus al met 16 weken zo'n buik hihi

lijkt steeds een beetje sneller te gaan per zwangerschap ;)

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Bij de verloskundige toen ik tussen de 7 en 8 weken zwanger was. VK stond er van te kijken dat het al zo mooi duidelijk te horen was :)

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

12w5d kon in het zelf horen met de angel sound... daarvoor wel gezocht niet gevonden... en idd boven t schaambod, rond mn bikini lijn...

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik precies op 12 weken!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hartje gevonden toen ik 10 wk zwanger was.. duurde even voor ik het gevonden had, maar uiteindlijk toch gelukt... nu luister ik vaak in het weekend als mn vriend ook thuis is...nu zit hij of zij op de rand van mn bikini lijn om het netjes te formuleren haha...

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ caruli.. ik ben zwanger van me eerste en heb nu al een buik of ik 16 weken ben whahah erugg

@ mijn kleine jeetje wat vroeg.. nja bij mij hebben ze niet eens geprobeerd om het hartje te zoeken ze zegt doen we over 4 weken ik dacht je bekijkt het maar ik zoek hem zelf wel whaha :D

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ps bij mij zit te baby toch echt al hoger dan me schaambot, het zit halverwege me schaambot/navel.. de verloskundige zei dat het beebje nu onder me schaambot zou zitten :S
    nja beterr:D

Deel Deze Pagina