Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje over de belly bandit ik lees er eigenlijk wel goede dingen over maar ben toch sceptisch dus mijn vraag is eigenlijk wie heeft het ding gebruikt en wat zijn je ervaringen. Ik heb hem na mijn eerste zwangerschap niet gebruikt want toen wist ik van het bestaan niet af. Nou ben benieuwd naar jullie verhalen Groetjes Marloes
upje voor marloes, Ben hier ook benieuwd naar, en wanneer mag je zo'n bellybandit of buikband eigenlijk gebruiken, wanneer mag je ermee beginnen.
Ik heb zelf geen ervaring, maar ik ben kraamverzorgende en kom hem dus regelmatig tegen.Over het algemeen zijn er positieve reacties, vooral bij vrouwen die last hebben van bekkeninstabiliteit. Het geeft steun aan zowel je buik als rug en heupen. Of het daadwerkelijk helpt om een plattere buik te krijgen? geen idee. Je moet er wel van houden om een strakke band om je buik te hebben. Je kan hem gelijk na je bevalling gebruiken. Denk niet dat het dan heel erg lekker zit, maar probeer het eens na 5/6 dagen.
Ik had er een, nou ja, een soort van. Ik had een elastisch (met klittenband sluitend) sluitlaten. Echter kreeg ik een spoed ks en ik was bang om mezelf pijn te doen met dat ding om . Je mag het gelijk dragen ook na een ks, maar ik durfde het echt niet .
Duur rot ding, zonde van mijn geld...... :x Ze raden je aan om er zelfs 2 te kopen, omdat je hem 24 uur per dag moet dragen... De eerste twee dagen vond ik het heel fijn, gaf me goede steun in mijn rug. Stond dus veel beter, leek ook slanker omdat hij mijn buik plat drukte. Als ik hem af deed om te douchen had ik echt zo'n slap gevoel in mijn buik en wist dat niet meer hoe ik nou goed moest staan. En na een paar dagen kwam er ook een soort vouw in, door het zitten enzo. Die kreeg ik er niet uit, ook niet met strijken. Dus toen zat het voor geen meter meer.... Heb hem niet gewassen toen, misschien dat dat zou helpen. Maar omdat het 12 uur duurt eer die weer droog was, had ik er toen eerlijk gezegd gewoon geen zin in.... Misschien dat ik het nog wel eens ga proberen, gewoon omdat ik hoop dat het wel mijn buik platter maakt... Voor de tijd dat ik hem droeg, een weekje en je moet het 8 weken 24/7 dragen..., niet in ieder geval. Ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen ermee.