Hoi, Ik ben 4 weken na mn zwangerschap begonnen met het slikken van de pil. Nu is het zo dat ik nu in de 2e week licht begin te bloeden. Herkennen jullie dit?Is dit normaal en komt het omdat het nog op regel moet komen? Ook heb ik van die menstruatiekrampen erbij. liefs
Had je al een menstruatie gehad? Anders kan het inderdaad de 1e maand (of 2-3) wel rommelen. Dat trekt normaal gesproken wel bij.
Welke pil gebruik je? Als je de cerazette hebt is het normaal dat je tussentijds bloedverlies hebt. En zoals Deepfreeze zei is het wel normaal dat het nog een beetje rommelt. Zal vanzelf wel bijtrekken. Nog gefeliciteerd met je kleintje!
Ik gebruik een nieuwe qlaira heet het. Misschien had ik idd beter een menstruatie af kunnen wachten. Hoop dat het vanzelf bijtrekt.
info van de site van qlaira: Ik kreeg een bloeding tussen twee onttrekkingsbloedingen. Is dit normaal? Bloedingen tussen onttrekkingsbloedingen komen hoofdzakelijk voor tijdens de eerste maanden van pilgebruik en verdwijnen meestal bij de volgende cyclus. Er is meestal geen reden tot bezorgdheid. Ze zijn zeker geen reden om met de pil te stoppen. Als je dat wel doet, ben je niet meer beschermd en kun je zwanger raken. Als onverwacht bloedverlies gedurende drie maanden of langer achter elkaar optreedt, of als het pas begint na een aantal maanden, raadpleeg dan je arts.