Hoop dt t hier goed staat hoor... Maar sinds eind vd midag heb ik me toch een gigantische aambei!(sorry hoor) Maar het doet nu zooooooveel pijn dat ik gewoon niet kan slapen... Bij elke bewegig die mn vriend maakt ga ik door de grond!! Is er iemand die iets weet wat ik er NU aan kan doen om de pijn even te verzachten tot ik morgen de dokter kan bellen?
Geen idee.....hoop dat de pijn inmiddels minder en draaglijker is. Als het erger wordt kan je altijd even overleggen met de huisartsenpost. Sterkte.
Neenog steeds hetzelfde helaas... De kringspier trekt ook elke keer samen wat echt ondraagelijk is Zit nu dan ook ' gezellig' bij de HAP
oei klinkt als een aambei met trombose. en dat doet heeeel veeel pijn weet ik uit ervaring. Bij mij is ie toen tot twee keer toe opengesneden en had bijna bij de chirurg ermee gezeten. Sterkte!!
ai ai, spreek uit ervaring helaas.. zou idd een aambei kunnen zijn die getromboseerd is (schrijf je dat zo?). Die doen ontzettend pijn. Heb toen in een koud bad gezeten (met een klein laagje water zodat de aambei net onder water staat zeg maar ). En heb er neusspray op gespoten dat hielp ook erg goed. Of een boterham zakje met jam erin in de diepvries leggen, dat wordt niet hard en kun je dus makkelijker tussen je billen leggen . MEer tips heb ik even niet
Nou dames was idd zoon getromboseerd ding....! Daar was k al bang voor Na daar lekker een uur hebben te zitten wachten ging de dokter eens even proberen om m terug te duwen! Wat een verschrikking En lukt niet.... Door naar de SEH waar ze gingen snijden! Nou wens het niemand toe wat doet dat pijn zeg!!!! Gelukkig daarna nog even 2 uurtjes kunnen slapen alleen pff wat een pijn zeg! Kan me amper omdraaien in bed Noujaa goed... Hebben t overleefd
Dankje! Hoop het ook, zou wel fijna zijn als k nog even normaal kan tukken ipv half uur over omdraaien doen enzo blegg! Grlukkig godzijdank vrij vandaag!
Dankjullie dames! aaahhhhh!!!! Zou het niet de bedoeling moeten zijn als ie open is gesneden ie weg zou moeten zijn?!! Ga net naar de wc om er een zalfje op te smeren en tot mijn grote verbazing voel ik dezelde grote bult als gister!! Zou dit nog een keer snijden betekenen?!
Curanol zalf moest je er zeker op smeren? Sterkte meis, ik weet helaas hoeveel pijn aambeien kunnen doen en ook het wegsnijden ervan Waarschijnlijk zat deze binnen en is naar buiten geplopt. Wel schandalig dat ze niet gelijk hebben gekeken of je ook inwendige had. Juist DIE doen zo'n pijn als ze naar buiten komen.