Mijn haar is de laatte 2 weken na een dag al vet, en echt futloos. Vorige zw schap geen vet haar gehad daarna. Nog iemand dit gehad, en hoe lang duurde dit? Het ziet er niet uit:x
Ik heb er geen last van.. maar wellicht dat je over kunt stappen naar een shampoo die je hierbij helpt?
Herkenbaar, vreselijk vet haar bovenop. Wassen en andere shampoo hielp bij mij niet. Denk dat het vanzelf weer over gaat, heb wel het idee dat het weer minder vet wordt.
Bij mij niet vet en futloos, maar wel erg veel haaruitval! Geen idee hoe lang dat nog gaat duren.....
Ik heb nu dat hele erge vette er van af is. Wel dat het weer snel vet word. En ook haaruitval Wat bij mij wel helpt kwa futloosheid is die nieuwe shampoo van andreolon, haar en hoofdhuif heet het volgens mij. In die witte fles, het is wel duurder dan hun normale shampoo. Maar ik merk wel resultaat.
Hallo! Haaruitval en vethaar heeft allemaal met je hormonen te maken. Was je haar niet elke dag want dan stimuleer je alleen maar de aanmaak van talg. Was je haar 2/3x per week (om de dag) en was het altijd 2x met shampoo, na 1x wassen is je haar nooit goed schoon waardoor het sneller vet word en slapper. Ik ben zelf geen andrelon fan. In de shampoo's enzo zit niks geen verzorging. Ze bestaan (net als andere drogisterij shampoo's) voor 80% uit water en de overige 20% zijn geur en kleurstoffen en chemicaliën. De shampoo laat een siliconen laagje om je haar achter wat ervoor zorgt dat je haar er glad, glanzend en gezond uitziet. Het laagje zorgt ervoor dat andere verzorging niet in je haar kan komen, het verzwaard alleen maar en beschadigd het haar eerder dan dat het goed doet. Een paar tips: maximaal om de dag wassen altijd 2x met shampoo wassen geen cremespoeling gebruiken (legt een laagje om het haar) altijd een conditioner (legt geen laagje, is voor de conditie van je haar) conditioner alleen in de lengten en punten doen het haar niet vaker dan 1x per dag borstelen omdat borstelen ook de aanmaak van talg stimuleert en je het verspreid door het haar. Je bent 9maanden zwanger en ontzwangeren kan wel een jaar duren dus zolang kan je haar ook van slag zijn. En voor een goede shampoo kun je het beste bij je kapper zijn. Daar zijn de producten wel vaak duurder maar je bent er minder van nodig en ze zijn echt veel beter voor je haar en hoofdhuid!!! Bij kapsalons die met Lanza werken (echt een super merk!!!) kun je een ultimate treatment laten doen wat echt super is voor je haar! Deze behandeling word ook wel APK genoemd.