ik heb sinds vandaag echt het gevoel dat de baby echt al heel hoog zit, of mijn baarmoeder dan...net wat onder mijn borstbaan zit echt al mijn buik en het voelt ook alsof mijn baarmoeder daar al bijna zit???. Heb ook al best wel een grote buik (vandeweek dacht iemand dat ik al met verlof ben)... is dit normaal in deze periode al? ik kan mij bij mijn zoontje en dochtertje herrinneren dat dat pas veel later was...?of vergis ik mij nou?
Aangezien het de derde is kan dat wel hoor! Bij de tweede werd ik op 25weken ook al hoogzwanger geschat omdat mijn buik zo hoog zat
Ik ben haast 18 weken maar heb ook al zo'n gevoel. Niet zo erg als jij beschrijft, maar die buik is echt meer aanwezig dan bij mn zoontje rond deze termijn! Als ik foto's vergelijk ook. Nu haast 4 maanden, en deze buik had ik bij hem met haast 6 maanden! Heb er ook echt soms al last van. BH's die niet lekker zitten enzo...
Mijn buik zit ook al erg hoog en een aardige buik, maar ben ook maar een kleintje.. Mensen denken soms dat ik volgende maand ofzo moet bevallen ! Heb je ook zo een last van je bovenste buikspieren? Lijkt soms alsof ze uit elkaar gescheurd worden! Voor mij is dit het eerste kindje, dus kan nog niets vergelijken..
ik heb ook vanaf het begin al zo'n hoge buik! voelt ook echt hard aan zeg maar. maar is toch niet je baarmoeder hoor. dat zijn je ingewanden die naar voren komen!