traktatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Fairytale, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal..

Mijn zoontje zit op de peuterspeelzaal en gaat trakteren als zijn broertje is geboren.
    Ik was van plan om van die flesjes met snoep te doen. Maar kan ik ineens nergens meer vinden. Ik wil graag iets makkelijks maken dus niet iets bakken oid.

En ik vroeg me af wat je de juffen geeft?

Iemand ideeën?

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Mijn dochter trakteerde op badeentjes, daar had ik een vrolijk lintje met een blaadje aan gedaan waarop stond: "Hoera, nu ben ik niet meer in m'n eentje! Mijn zusje x is geboren." Daaronder had ik gewoon een doosje smarties geplakt. (Mijn dochter houdt nl niet van cake en ik wilde haar graag iets laten trakteren wat zij ook lekker vindt).

Een flesje vind ik ook een heel leuk plan!

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wil je iets wat ze mee naar huis kunnen nemen? Anders vinden ze een lange vinger met muisjes lekker. Dop lange vinger voor de helft in glazuur en dan in de muisjes. Waarom voor juffen niet gewoon beschuit met muisjes? Hoeft niet te moeilijk hoor, dat verwachten ze echt niet :).

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Mijn zoon was net 4 toen hij ging trakteren, dus wel wat ouder. Maar ik heb theebiscuitjes gesmeerd met boter waar wat vanillesuiker door met muisjes er boven op. Dus geen grote beschuit.

5. Fairytale

Badeendjes is leuk idee!

Wil inderdaad iets wat ze mee kunnen nemen naar huis..
    Lange vingers is ook wel leuk maar ik wil liever iets kant en klaar:)

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Je kunt voor de juffen ook cupcakes doen of bij Jamin ofzo heb je van die leuke chocolaatjes in de vorm van baby's in blauw of roze. Of gewoon ronde chocolaatjes met muisjes! Beschuit met muisjes is ook gewoon leuk hoor.
    Die lange vingers kunnen trouwens ook gewoon met boter en dan muisjes erop.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik ga volgende week dit doen ;)

8. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Op organzazakjes.nl hebben ze van die flesjes. Weet niet of je die bedoeld?

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Die zijn leuk! Maak je die zelf?

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nee haha! Zijn kant en klaar koekjes , volgend mok babybisquit vanaf 12 maanden ;) staan bij babyvoedsel
    Dan wat glazuur en muisjes erop

11. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde het van te voren al klaar hebben liggen en dat was maar goed ook. Lag nog 10 dagen op bed en kon niets na de bevalling.
    Hier 2 flesjes van karton/papier met tekst er op en daar tussen een doosje smarties geplakt, maar dat kan ook wat anders zijn natuurlijk. Is lang houdbaar en kun je van te voren al maken.

12. Fairytale

Ik heb toch nog flesjes gevonden met kleine snoepjes! Doorzichtig folie erom met blauw lint en dan plak ik er een sticker op. Met de tekst: hoera ik heb een broertje! Meer hoeft er toch niet op? Nu alleen nog iets voor de juffen:D

13. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Heb je er een foto van? Lijkt me ook leuk.

Deel Deze Pagina