hoop ik: papa helpen met aardappels schillen met de dunschiller. Isabel in de bocht, hoor. Stoer papa helpen maar in een (letterlijk en figuurlijk (papa was ff naar de woonkamer gelopen)) onbewaakt ogenblik snijdt die kleuter van ons in haar duim: een heel stuk nagel en een stukje vel eraf. Bloeden dat het deed, echt heel erg. Papa belde gelijk de HA en kon gelukkig meteen langskomen. De HA heeft er een gaasje op gedaan en daaromheen een verbandje en nu loopt Isabel dus met een grote dikke duim rond. Van de duim heb ik (stom genoeg) nog geen foto gemaakt, maar het afgesneden stuk nagel en stukje duim kun je hieronder "bewonderen".
gatver dat ziet er niet echt lekker uit ik hoop dat de duim heel snel geneest geeft ze maar heel veel knuffels van ons dan zal het best heel snel over wezen
gatver.. ik hoop dat het niet zeer meer doet (hihi, jij bent ook erg dat je hier een foto van maakt haha en dan nog plaatsen ook...haha)
Nee, hoor, dat is niet gebeurd. Het lijkt ook veel groter dan het is op die foto, het is echt maar een heel klein stukje van haar duim dat er af ligt, het is meer de nagel waar ze een heel groot stuk van af heeft gesneden. Hahaha, ja, dan dacht je dat jij erg was, he?!
Pff mn maag draait al rondjes als ik t alleen al hoor...zet ze dr ook nog n foto bij ... Arm ding. Die komt niet zo snel meer aan mesjes...hoop ik. Liet ze zich wel goed behandelen bij de dokter?
Het ziet er inderdaad wel heel erg uit........ik hoop dat Isabel en Nico hier wat van hebben geleerd.......en ik hoop natuurlijk dat de pijn weg is....geef haar maar een dikke knuffel van ons