hey meiden, ik zit er over te denken om me buik te laten beschilderen. Weet iemand misschien een leuk en betaalbaar adres waar je dat kan laten doen in den haag en omgeving? bedankt alvast
gooogle even op (tattoostudio) piece of art ik weet dat zij ook bellypaintings kan maken maar weet geen prijzen!
Weet wel een heeeeele goede, was ik echt super tevreden over. Is alleen niet bij je in de buurt, maar heb er zelf ook ver voor gereden. Moeite waard! Google op rainbow creations. Succes!
heb het pas in zoeterwoude laten doen, leuke vrouw en superresultaat!!!!!! 50 euro incl digitale fotoos plus bewerking volgens mij heet haar site color to me of zo
Leuk idee. Ik woon ook omgeving Den Haag en wil het straks ook laten doen. Mijn vriend vind die reclame namelijk super van oranges babies (met die zwangere vrouwen met beschilderde buiken) Leuk als kadootje dan Ik ga ook eens google
IK kon niets in de buurt vinden wel deze pagina's colors.come2me Een bellypaint geeft nog meer kleur aan je zwangerschap! Meijan Bellypaint Deze is in Leiderdorp Roze Draakjes Bellypaint Deze in Leiden Glossy Lips Ik hoop dat er wat voor je tussen zit ben erg benieuwd!