schrikken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fempje, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    effe een vraagje, nu ik zwanger ben lijkt net of ik overal van schrik wie herkend dit?

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Misschien omdat je wat meer in jezelf gekeerd bent en met je zwangerschap bezig bent, en dat je daardoor minder alert bent op wat er om je heen gebeurt? En dan schrik je wat eerder.
    Dat heb ik vaak namelijk.

Sterkte met het schrikken!

Groetjes, Wendy

3. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    hahah ja dat heb ik ook ..
    sta ik bij de kassa ,moet ik betalen schrik ik gewoon van het meisje achter de kassa dat tegen me begint te praten...
    beetje afwezig :)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja, heb ik ook. En dan niet ff beetje schrikken maar compleet met sprongetje en een gil erbij :oops:
    Heb ik nog nooit gehad en vind het wel balen. Vooral met een man die heel stil beweegt en dan plotseling achter je staat en begint te praten :confused:
    pffff, en dat dan ook in de winkel !
    Hij vind het wel lachen, ik niet zo. Raar he ;) :p

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heel herkenbaar. Ook schrikken als mensen in de buurt van je buik komen.

6. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    pfffffff haha gelukkig dan heb ik dat dus niet alleen,ik dacht dat het aan mij lag,ik schrik al als er post in de brievenbus word gedaan :oops:

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Vooral de eerste maanden schrok ik elke dag wel meerdere keren van iets, van de stomste dingen ook. Ik zei toen vaak voor de grap tegen mn vriend dat we wel een heel lelijk kind zouden krijgen (volgens bakerpraatje uit China krijg je als je tijdens je zw. schap veel schrikt een lelijk kind) :)

8. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Heb precies hetzelfde probleem.
    Ben ook banger voor dingen geworden. Heb voortaan zelfs moeite met auto rijden.
    Ik had dit mijn eerste zwangerschap ook, maar nu bij de 2e lijkt het dubbel zo erg.

9. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik kan uit m'n dak gaan van het schrikken als er een poes passeert, en ik heb die dieren al jaaaaren in huis. Of één van de hamsters die plots in z'n molentje begint te lopen, of een schot op de tv, of mijn verwarming die aanslaat, of de deurbel die gaat, of m'n gsm die afgaat, of...
    Normaal heb ik van hel noch duivel bang, maar nu schrik ik echt wel bij het minste.
    Gynae zei dat dat komt omdat je meer op je hoede bent (onbewust meestal) ivm de veiligheid van je ongeboren beebje.
    Zal me een worst wezen, wil er vanaf. Ben het opspringen en gillen onderhand beu :p

10. Niet meer actief

*BOE!*

:)

11. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    WHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH! :confused:
    Foei jij [-X

:p

12. Niet meer actief

Flauwer kan niet, maar ik kon 't niet laten...

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, dankjewel Kiowa! Met dat zinnetje heb je met net even heel hard aan het lachen gemaakt en dat had ik net even nodig..... :)

Ik heb ook sinds mijn zwangerschap dat ik sneller schrik. Vooral als ik een wat spannender film (horror bijv.) kijk schrik ik me soms de pleuris!
    Terwijl het vóór mijn zwangerschap nooit eng genoeg kon zijn en ik nooit ergens van schrok!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi graag gedaan Minyaweth ;)

15. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik herken dit. Ik schrik van veel dingen en ook heel heftig.
    Heel apart.

Groeten van Friezin

16. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Heeeel herkenbaar! Als het waait (zoals nu) en de binnendeur klappert (omdat ik raampje open heb) dan klikt ie steeds dicht en dan schrik ik..hart in mn keel, of inderdaad telefoon die gaat, iemand die ineens achter je staat etc.

Grappig dat jullie dat ook hebben, ben ik niet de enige.. ;)

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    BOE!

hihi flauw sorry maar ja herkenbaar!

18. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    hey meiden.

nu ik heb er zelf niet zoveel last van. enkel vanmorgen heb ik mij echt wel rot geschrokken.
    ik neem de tram om naar men werk te gaan. rijd er ineens een vrachtwagentje er tegenaan ja... het was me een knal. maar 't was niks ergs. ben nog nooit zo verschoten.

ik was blij dat ik op een plaatsje zat en niet rechtstond...

groetjes

Deel Deze Pagina