hoi, misschiem een vreemde vraag, maar ik las dat je zo'n belly talk kon huren/kopen. waar zou ik daarvoor terecht kunnen. gewoon bij een babyhuis ofzo??? en huren??? agnes
Hai Jenny, volgens mij is het een apparaatje waarmee je thuis t hartje van de baby kan luisteren. gr. Sarina
Ik heb er bij mijn eerste zwangerschap ook 1 gehuurd. Het is zo mooi. Elke dag naar het hartje van je baby luisteren. Echt een aanrader. Ik weet niet meer wat het precies kost per maand, maar dat is je kindje toch wel waar??
Heb net even op de site gekeken. Die met de hartslagen meter erin is 46 euro per maand. Die zonder hartslagmeter is 29 euro per maand. De tube ultrasone gel kost 5,95 euro en die koop je gewoon.
Ik heb er ook eentje, gekregen op mijn verjaardag toen ik nog zwanger was van mijn dochtertje. Maar deze is gewoon van me zelf en ik geloof dat hij 49,00 euro was. Vond het erg leuk om er op die manier thuis mee bezig te zijn. En je kunt op elk moment van de dag het hardje van je kindje horen natuurlijk en dat is ook wel erg gerusstellend. Groetjes Jolanda
Je pagina doet het niet bij mij natasja. Maar volgens mij kwam die van mij bij de babywaltz weg. Weet het niet meer zeker. Groetjes ikke
de site ligt plat, kon hem net wel zien en nu niet meer naast het logo van zwangerschaps pagina komt de reclame weleens in beeld! groetjes