belly talk

Discussie in 'De lounge' gestart door djara, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb 1 gekocht via de neckermann... alleen kan ik het hartje niet vinden??? ik weet niet waar ik naar moet luisteren, ik hoor vanalles, maar of ik het hartje nu ook hoor, toch maar even de gyn vragen.

    agnes
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    He Agnes
    Ik geloof dat je het hartje van je kindje rond een week of 25 goed kan horen, en de weken daarna natuurlijk.
    Ik kon het toen ook goed horen.
    Maar de sterkte van het apparaatje is vaak niet zo goed als die de verloskundige heeft, daarom kan het dus zijn dat je het nu nog niet hoort, en moet je je daarover nog geen zorgen maken hoor!!

    Groetjes Jolanda
     
  3. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik dacht dat je het hartje al veel vroeger kon horen !!! rond week 12 maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor
    !!!!
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik heb het net nagekeken en idd +- 12 weken kan de vk het hartje al horen kloppen maar of je dat met zon apparaat thuis dan ook al kan dat weet ik niet!!
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja Nameless
    Dat klopt hoor!!
    Maar dat is dan met de dopetone die de verloskundige heeft.
    Deze is vaak sterker dan een waarmee je met een koptelefoontje luistert.
    Die je kunt huren ( eerder in deze topic genoemd) zijn dezelfde als die de verloskundige gebruikt dus die zullen wel tja hoe zeg ik dat gevoeliger zijn?
    ik heb bijvoorbeeld eentje met koptelefoon ( een goedkopere versie) en daarmee kun je het eerst nog niet mee horen, ik heb dit meerdere malen geprobeerd en die deed het bij een week of 25 wel erg goed en daarvoor was het erg moeilijk om het uberhaubt te vinden.
    Vandaar

    groetjes Jolanda
     
  6. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Met de bellytalk die je kan huren op www.bellytalk.nl kun je t hartje al erg vroeg horen, meestal vanaf t moment dat je baarmoeder boven je schaambeen uit komt. Ik heb t ge hoord op 11 weken... Heb m trouwens vorige week teruggestuurd, omdat ik 1 maandje wel voldoende vond.

    Maar het schijnt dat je met de babysound en firstsound de baby pas veel later duidelijk kan horen. Plus dat het wel eens voorkomt dat je de geluiden gewoon niet herkent omdat het zo anders is als bij de vk... ander systeem geloof ik. Staat er bij deze ook bij, bij de uitleg trouwens, dat ze het beste werken in het laatste trimester.
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat bedoelde ik nou ook vicky hihihi
    Kwam er alleen wat beroerder uit bij mij hihi

    Groetjes jolanda
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja het was even zoeken waar deze topic was. maar ik heb het gevonden.. ik heb de bellytalk gehuurd via www.bellytalk.nl en daar ben ik zeer tevreden over.. ik heb hem vandaag weer terug gestuurd, maar ik kon elke dag even naar het hartje luisteren.... ik hoefde niet lang te zoeken en rommeldebom, daar was het hartje al... ik heb het nu teruggestuurd omdat ik vanaf nu toch elke week naar het zieken huis moet... maar het is zeker een aanrader!!!!
     
  9. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik ben er niet zo'n voorstander van, je hoort hem soms nl even niet goed of je weet niet wat je moet horen, en dat geeft dan veel onzekerheid, wat je juist tijdens een zwangerschap er niet bij moet hebben, die hormonen nemen nl al een loopje met je en dan ook nog stressen omdat je het hartje niet (goed) hebt gehoord.
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb m vandaag binnengekregen, maar ik hoor het hartje heel erg goed! :D
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    mooi is dat he... er zijn dagen dat ik denk; had ik hem nog maar....
     
  12. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Ik heb sinds vrijdag de bellytalk en ik hoorde het hartje binnen een minuut echt gaaf.
    Ik huur hem voor een maand,de 25ste stuur ik hem weer terug,ik heb dan de 20weken echo net gehad en waarchijnlijk voel ik de baby dan ook wel waardoor ik weer geruster zal zijn omdat de baby dan regelmatig van zich zal laten horen.

    Ik ben zeer enthousiast en kan hem een ieder aanbevelen!
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat is echt mooi!! Ik heb het gelijk mijn man laten horen en toevallig kwam mijn moeder ook nog op bezoek... helemaal trots :D
     
  14. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb hem ook thuis, maar mijn vk was er verschrikkelijk op tegen omdat nooit bewezen is dat het goed is voor je kindje. Hebben jullie dat ook gehoord van je VK??
     
  15. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Nee,ik vertrouw op de informatie van bellytalk.
     
  16. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ja! Daarom heb ik er ook voor gekozen er geen te nemen. (zijn ook al eerdere topics over geweest) In ieder geval weet ik niet meer precies hoe en wat er niet fijn aan was voor het kindje. Klonk het niet als een trein (zo dichtbij dat ie "bij wijze van" over zijn teentjes rijd?)
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik zou het niet weten, mijn verloskundige had er niets op tegen, dus ik vertrouw maar op de informatie van Bellytalk!
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik weet alleen dat ze er absoluut niet blij mee was! Maar ja ik vond het zo bijzonder en ik was erg onzeker dat er iets mis ging (nergens voor nodig) dat ik het gewoon gedaan heb want dat had ik zekerheid elke keer als ik het hartje hoorde, Mijn gyn was er ook op tegen.. Ik heb dan ook niet meer dan 1 minuut per dag geluisterd!
     
  19. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum

Deel Deze Pagina