Hallo allemaal, Ik vroeg me iets af he, vanaf hoeveel weken of maanden komt de navel eruit ploepen .. Just curious! Verschilt dat per persoon of is het vanaf bepaalde aantal weken/maanden. Greetz Deetjuhh
Die van mij is nu plat en de bovenkant steekt een klein beetje uit Volgens mij gaat mijn navel er niet uitploppen, maar ik moet nog 6 weken dus wie weet
Geen idee... Hij plopt ook niet bij iedereen naar buiten he. Bij mij is ie nog niet geplopt. Groetjes Miep
bij me eerste bleef ik een gat navel houden. bij de 2de kwam hij rond de 30 weken iets naar buiten. en nou bij deze zwangerschap plopte hij met 18w al vooral als ik opsta van bed of zo kwam hij giga ver eruit zelfs de vk moest er om lachen op controle haha en nu steekt hij er altijd uit ook als ik sta.
Bij m'n 1e is hij er niet uitgeploft, nu al wel snel een hele platte navel, maar of hij eruit gaat ploffen, dat is nog even afwachten.
bij mij ook nog niet, hij is wel wat minder diep als voor de zwangerschap, staat wat strakker, maar floept er niet uit!
nee hè, kan dat ook? Ik heb nooit een uitgeplopte navel gehad en wil er ook geen een! Ben nu bijna 28 weken en mijn navel is niet veranderd, behalve dat het wat strakker staat. Dus geen verrassingen op het eind hoop ik! Haha, zie 't al voor me.. Amber
Nog niet geplopt wel is ie erg ondiep geworden en staat ie erg strak gespannen, mijn man vind het wel erg grappig!
hahah grappig dit, mijn navel is in de ochtend nog echt een navel, een gaatje zeg maar. en hoe meer de dag vordert hoe meer hij naar buiten gaat staan, 's avonds plopt hij dan naar buiten. dus hij plopt en hij gaat weer naar binnen.
Dit is mijn eerste zwangerschap en bij mij is mijn navel er 6 weken geleden uitgeplopt. Eerst alleen aan de bovenkant een randje en dit werd steeds meer. Nu is de onderkant ook meegeplopt.
mijn navel is wel minder diep nu, maar er moet nog wel heel veel druk op komen zou haar naar buiten moeten plope. ik heb van mezelf een vrij diepe navel en denk dat dit ook veel scheeld. hoop dat het zo blijft want dan kan me piercing ook gewoon blijven zitten, daar zit tot nu toe ook nog geen druk op
Mijn navel had kwam er ook niet uitgeplopt haha! Wel stond mijn hele navel strak en echt langwerpig getrokken en waar de navelpiercing zat zag je een streepje ipv een gaatje!
Ik had altijd een hele diepe navel, maar daar was na ongeveer 17 weken niks meer van te merken. Vanaf ongeveer die tijd is ie er helemaal uitgeplopt. Vind het niet bepaald charmant, maar ach als dat zo wat het enige is waar ik met bijna 37 weken zwangerschap 'last' van heb dan teken ik ervoor!
mijne is er niet uitgefloept en zal dat ook niet doen. Ligt er denk ik aan wat voor navel je hebt. Sommige mensen hebben een knopje/bolletje in hun navel dus dat kan wel naar buiten komen. Maar mijn navel is/was gewoon een kuil dus er komt dan ook niet zo snel wat naar buiten. Hij is wel een stuk ondieper en het randje komt iets naar voren.