Hallo allemaal ik ben bijna 13 weken. mijn buik is echt al stuk dikker. Het rare is dat ik sinds de zwangerschap minder eet. helemaal niet meer snoep (geen behoefte aan en zo'n 3 kilo ben afgevallen. waar komt dan die dikkere buik ineens vandaag. ik was al niet slank hoor daar niet van. heb altijd wel beetje een buik, maar dit is echt werkelijk waar dikker geworden, ronder. iemand enig idee? groet xandra
je baarmoeder komt nu boven de schaambeen uit daardoor zal je onderbuik dikker worden en je darmen die zetten uit door het hcg hormoon. ik ben ook niet de slankste en kijk maar in mijn album het verschil van 10 weken en 12 weken. ook ik ben 3 kilo afgevallen! de komende tijd groei je steeds sneller Liefs xx
hihi die fleurrebel. tja. om me heen heb ik veel mensen die allemaal echt wat slanker zijn en de 1e periode van de zwangerschap zag je echt bijna niets... maar goed zie hier toch wel meer foto's ook. dacht dat het nog zo vroeg was maar dat valt dus wel mee. bedankt voor je uitleg marijee ik moet ook maar eens aan mijn fotoboek gaan werken zin ik
Hihi, je was me net voor. Je bent zwanger, meis. En met 13 weken heb je inderdaad kans dat je buik gaat groeien ja. Er groiet namelijk iets in je buik. En je hoeft er echt niet voor aan te komen. Ik ben tot week 20 niets aangekomen, maar de buik groeide gestag door. Juist leuk toch?
K hoef denk ik niet meer te zeggen hoe dat komt Ik ben 15 weken en mijn buik is heeel goed te zien En ik ben nog geen kilo aangekomen
hopen dat het vele aankomen achterwege blijft. zal er daarna ook allemaal weer af moeten (+ de kilo's die er toch al af moesten eigenlijk hihi) maar goed, hebben we niet voor het uitkiezen he... we zullen zien groetjes
Ik viel ook af in het begin... en nu... 32 weken en 11 kilo aan gekomen.. Ik had ook geen zin in snoepen in het begin... geloof me.. komt nog wel hahahaha. Nu lekker genieten van je buikje.. word alleen maar groter...
Ik ben ook nog niet echt aangekomen, maar heb met 8 weken echt al een opgeblazen buik, en bij mij kan het de baby nogn iet zijn, die zit nog verstopt Ik had het zelfs met 6 weken al we hebben het nog niet verteld, maar zelfs als ik heel goed mn buik inhoud zie ik mensen al kijken. Die denken vast dat ik zwaar aan het tafelen ben (of dat ik zwanger ben ) Volgende week hebben we onze 2e echo (9wk) en als het goed is gaan we het dan toch maar vertellen, hoef ik iig niet meer met ingetrokken buik te lopen 8)
Mijn buik is ook van de ene op de andere dag enorm gegroeid. Je zou zeggen dat ik tien kilo aan ben gekomen, maar dat is werkelijk maar 1 kilo. Je darmen e.d. gaan ook allemaal een andere plaats zoeken, waardoor je buik flink kan op zetten
Ik ben 13 weken zwanger en sinds 10 weken heb ik echt al een buikje, ik was niet superdun en had altijd wel zo'n klein "kwabje" maar onderin mn buik is t nu echt hard aan t worden, en vooral smiddags en savonds lijk ik wel 5 maanden zwanger omdat ik zo opgezet ben! Ik pas ook echt mn eigen broeken niet meer dus loop al in de positiekleding!
Ik ben in het begin ook niks aangekomen, maar wel wat afgevallen. Toen ik tegen de 23 weken aanzat, tot de 39 weken was ik 20 kilo aangekomen.
hihi wat eenverhalen allemaal. wel leuk om te horen hoe het bij anderen is. ach ja... dan maar een vroeger buikje. ik werk op een school. kinderen gaan het nu ook opmerken... zo van juf waarom heeft u een dikke buik. eerst zei ik nog ach joh ik heb toch altijd al een beetje een dikke buik. nu zeggen enkelen al bijdehand... jaaaaaa maar nu is die nog meer dik. eentje ging mijn buik maar even voelen en zei toen... misschien zit er wel een baby in. nu heb ik het gisteren toch maar tegen enkelen gezegd. die vonden het natuurlijk erg leuk dat ze het goed hadden haha. collega's wisten het al vanwege vele ziekenhuisbezoek had ik het al vroeg gezegd op het werk namelijk. aangekomen nog steeds niet enkel nog afgevallen, maar dat kan geen kwaad en vind ik eigenlijk wel positief hihi