Acteurs ...

Discussion in 'De lounge' started by NikkiF, Jun 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Even een vraagje waar ik wel benieuwd naar ben ... :(:

Je hoort vaak dat dames erg gecharmeerd zijn van acteurs als Brad Pitt en Orlando Bloom. Persoonlijk vind ik dat minder, en ben ik meer gecharmeerd van acteurs die al een beetje op leeftijd zijn zoals Richard Gere, Alan Rickman (Sneep in HP) en Anthony Hopkins. Waarom ? Deze mannen zijn misschien niet (meer) zo super knap, maar hebben een bepaalde uitstraling die geweldig is en waar zo'n "knapperds" eigenlijk niet aan kunnen tippen. Maar dat is natuurlijk mijn mening ! :)

Mijn persoonlijke favoriet is dan ook Alan Rickman :)

Wie valt nog meer voor de charmes van acteurs die makkelijk je vader hadden kunnen zijn qua leeftijd ? Ik hoop nog meer meiden ... anders moet ik toch leren leven met deze tik ! :)

Groetjes,
    Nikki F

2. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik vind george cloony (schrijf ik het goed?) wel iets hebben! :)

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ja ! Die is ook goed. Die heeft hetzelfde, een bepaalde uitstraling !

Groetjes,
    Nikki F

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb dat met Michael Madsen.. (resevoir doggs en kill bill o.a)
    Alan rickman... ja erg... mjammie!

5. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Alan Rickman, die vind ik echt vreselijk!
    Dat is vooral omdat hij Sneep in Harry potter speelt.

Acteurs die ik 'lekker' vind zijn:
    Jared Leto
    Orlando Bloom
    Heath Ledger
    Viggo Mortensen (beetje oud, maar die ogen....)

En Tom Hanks vind ik een geweldig acteur, net als Bruce Willis en Mel Gibson.

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar de meeste bovenstaande mannen zijn dus heel jong..we zijn juist benieuwd naar de aantrekkingskracht van de oudere acteurs.. :D

Nikki.. trouwens Brad Pitt is ook al een "oude" vent.. hahahahah 43 al weer! kan op zich ook mijn vader wel zijn! ihihihi

7. Niet meer actief

Hm, Sean Connery...mijn jongste zoon heeft als tweede naam Sean....mooie acteur, op leeftijd maar ik vind 'm heel aantrekkelijk op een bepaalde manier.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Hoi Natasja, leuk om te zien dat er nog meer Alan Rickman fans hier zijn ! Heb je nog meer films van hem gezien behalve Harry Potter ? Ik koop steeds films van hem die nieuw uit komen. Ik heb best wel een collectie opgebouwd ! Natuurlijk alle HP films, Die Hard, Rasputin, Dogma, Michael Collins, Love Actually (erg leuk !!!), Judas Kiss, Blow Dry, Sense and Sensibility, Galaxy Quest, Truly Madly Deeply, Dark Harbour en An awfully big Adventure. Ja, de hele kast ligt al vol ... en in september dit jaar komen waarschijnlijk nog twee films van hem uit: The Perfume en Snow Cake !
    Michael Madsen ken ik niet, maar ik zal zeker eens goed gaan opletten !

Shelde, ja dat karakter is inderdaad ook niet echt een type waar je voor zou vallen. Hij ziet er in werkelijkheid ook heel anders uit. Jouw favoriete acteurs zijn inderdaad nog wat jonger (Alan Rickman is al 60 !)

Nies, Sean Connery vind ik ook zo'n man met enorme uitstraling ! Echt geweldig. Hij is al vrij oud, maar straalt enorm veel kracht uit. Knap eigenlijk ook wel !

Natasja, ik wist niet dat Brad Pitt al 43 was ... misschien moeten we hem dan ook maar bij de oudjes rekenen ! :D

Groetjes,
    Nikki F

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Simon van As the World Turns!

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Minni !

Ik kijk er eigenlijk nooit naar, maar ik zal deze week er aan denken en eens goed opletten ! Misschien komt hij dan ook wel op mijn lijst ! :D

Groetjes,
    Nikki F

11. Cynthia

Cynthia Actief lid

Sep 6, 2005
    243
    0
    0
    Hm, ik ga zelf ook voor de wat oudere acteurs, maar ik ben zelf natuurlijk ook niet meer zo'n groen blaadje! ;)
    Ik hou erg van Robin Williams en Jack Nicholson.
    Ik hield ook totaal niet van Brad Pitt, vooral omdat hij zo'n idool is. Maar ik moet toegeven dat hij erg goed acteert. Ik ben er namelijk ooit eens pas halverwege een film achtergekomen dat hij meespeelde. Dat is bijvoorbeeld beter dan Jeroen Krabbe; die blijft altijd Jeroen Krabbe, welke rol hij ook speelt...

12. Marije

Marije Actief lid

Nov 17, 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik heb ook niks met de Brad Pitts... ik vind Al Pacino een erg mooie man en idd professor Sneep (weet ik weer zijn echte naam niet :oops: ), hoe heet die cowboy ook alweer... Dirty Harry... nou de zwangerschapsdementie is nog neit voorbij, maar dat vind ik ook een mooie man en ook Sean Connery, George Clooney.

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ja, Robin Wiliams en Jack Nicholson zijn ook wel van die speciale acteurs met uitstraling. Robin Wiliams heeft dat naar mijn idee wel iest minder, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Het is inderdaad belangrijk dat ze echt in de huid kruipen van het karakter dat ze spelen. Steeds dezelfde persoon zien in een acteur is geen goed teken. Ik moet zeggen dat ik erg geboeid was tijdens het zien van Troy ... maar toch blijf ik bij de oudere heren ;)

Groetjes,
    Nikki F

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Marije !

Ja, Al Pacino is inderdaad ook een mooie verschijning ! Sneep is Alan Rickman. Moet je voor de grap maar eens "Googelen", dan vind je de meest mooie foto's van hem en dan smelt je helemaal (ik dan ... :oops: )

De andere heren zijn inderdaad ook niet mis !

Even een andere vraag, ik heb nu al af en toe last van die dementie ... duurt dat lang voort ? Ik hoop het niet ! :rolleyes:

Groetjes,
    Nikki F

15. Marije

Marije Actief lid

Nov 17, 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Haha, volgens mij gaat het nooit meer over... :p ik heb eens eghoord dat het beter zou gaan als je jongste kindje 3 jaar is, dan zou een bepaald stofje in de hersenen weer aangevuld zijn. Ik merk wel dat het bij vermoeidheid veel erger is.

Grrrr, kan niet uitstaan dat ik niet op de naam van de cowboy kan komen, ga even googelen.

16. Marije

Marije Actief lid

Nov 17, 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ooo, ik weet het weer: Clint Eastwood :D

17. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Nicolas Cage vindt ik helemaal geweldig!!

18. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Sean Connery vind ik er nog steeds goed uitzien voor zijn leeftijd :) Hij heeft inderdaad een soort uitstraling..

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Inderdaad, Clint Eastwood. Die heeft ook een bepaalde uitstraling !

Natasja, ik heb nog een film vergeten: Robin Hood !

Deze mannen zijn geen spetters, maar hebben een uitstraling ... geweldig !

Groetjes,
    Nikki F

20. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    hallo ik vind

vinn diesel helemaal toppie vooral in xxx
    brad pitt vin ik in troy toch ook wel erg fijn
    ach ja ga zo maar door :D :D :D