Ik vraag me af of je een bellypaint kan doen als je striae hebt? Ik heb striae (sommige zijn ook vrij diep ) en zou in januari model zitten voor een bellypaint op een evenementenbeurs.... Maar kan het eigenlijk wel met striae? Of zie je die strepen dan erdoorheen? En zijn er misschien nog andere nadelen als je striae hebt en een bellypaint doet? Iemand ervaring? Misschien ook wat voorbeeldfoto's van bellypaints waarbij men last had van striae?
Als ze het goed doen zie je er niks van hoor! Ik had ook striae (heb het nog ) Zal eens een fotootje zoeken...
Mooie paint Volgens mij zie ik wel iets wat (beetje verdikking) onder het pootje van het bruine hondje zitten of lijkt dat maar zo? Maar eigenlijk zie je er helemaal niks van nee mooi hoor! Bij mij zijn het trouwens rode litteken achtige strepen helaas
Zou best kunnen hoor dat dat striae is, heb er genoeg zitten op mijn onderbuik...wordt gelukkig wel minder zichtbaar naarmate de tijd verstrijkt... Bij mij zijn het ook rode litteken achtige strepen maar omdat mijn buik nu weer plat is (okay...beetje flubje nog ) zitten de strepen onder mijn broek dus zie je er eigenlijk niks van, nu het rode nog weg en dan is het amper nog zichtbaar Maar om terug te komen op je vraag..ik zou gewoon de bellypaint laten zetten, als je dan op de striae plekken geen effen kleur kiest dan zie je er niks van volgens mij! Ik wil wel een foto zien hoor tegen die tijd