En nu doet die heel raar, wil niet goed meer laden, gaat steeds uit en de knopjes werken niet meer goed Heb de schade al gemeld via univé, via de inboedelverzekering... hopelijk krijg ik de schade vergoed zodat ik een nieuw toestel kan kopen, iemand hier ervaring mee?? Heb geen idee of dit verzekerd is?
Ik denk wel dat je het vergoed krijgt. Mijn dochter had toevallig mijn telefoon laten vallen vorige week, beeldscherm kapot. Werd direct vergoed door interpolis via de inboedelverzekering.
Shit, dat had ik inderdaad moeten doen... nu een beetje laat voor zeker... het is vanmiddag al gebeurd...
ligt er aan hoe je verzekerd bent met je inboedelverzekering. Wij hebben deze aanvulling niet iig ( en als het nog eens gebeurd, telefoon meteen uitzetten en laten drogen in bak rijst, door 'm aan te zetten krijg je kortsluiting)
Mijn zoontje heeft vorig jaar mijn telefoon laten vallen en het beeldscherm was kapot. Verzekering gebeld en het werd niet vergoed omdat mijn zoontje onder mijn polis valt. Ik kreeg dus niks
Alles uit elkaar halen en in de rijst leggen idd! Vriendin van mij had em laatst in de wc laten vallen en na een dag en nacht in de rijst deed ie het weer.
Dat ligt er idd aan. Wij hebben toevallig van de week ons voor eigen risico laten verzekeren. Voorheen waren wij niet verzekerd voor schade toegebracht door ons of de kinderen
Ik heb mijn telefoon nu in een bak met rijst liggen, maar eens kijken of dat wat doet.. Heb trouwens een lease-toestel kwam ik net achter... Kan het dus wel vergeten dat het via de inboedelverzekering wordt gedekt En volgens de helpdesk kunnen ze waterschade eigenlijk nooit repareren dus zou ik dan een vervangend toestel krijgen, de medewerker gaf aan dat dit een duidelijk minder toestel zou worden dan dat ik nu heb... lang leve de toestellease dus :S
Nou wij hadden tijdje terug ong hetzelfd verhaal, maar kregen niks vergoedt! Overgestapt naar een andere verzekering en die vergoedde het bedrag wat op de bon stond!
Ligt idd aan de polis. Wij zijn all-risk ook binnen het gezin . Krijgen alles vergoed. Gewone polis meestal niet
Wie weet was het wel ijsthee... Mijn vriend heeft het ook gehad met zijn telefoon en een glas ranja, wij leggen onze telefoon altijd weg op een plek waar ze niet een, twee, drie bij kan maar ondanks dat had ze hem. Je kunt het dus niet altijd voorkomen daar zijn het kinderen voor. Ts, de volgende keer inderdaad meteen in een bak met rijst leggen, doet wonderen. Verder als je een goede verzekering hebt dan word het vergoed, wij kregen hem ook meteen terug. Helaas is het met leas een ander verhaal! Hopen dat ie zich nog een beetje hersteld in de bak met rijst maar meestal als ie weer aan is geweest is die kans ook bekeken.
Bedankt voor deze onzinnige reactie... Zoontje is 2,5 en weet dus prima dat hij niet aan de thee moet zitten. Telefoon ligt inmiddels een nacht in een bak met rijst, we hebben het helemaal uit elkaar gehaald. Grootste probleem zit in de home knop die blijft hangen, daardoor kun je er niets mee doordat hij steeds weer naar het home-scherm terugschiet. Even een paar daagjes afwachten en dan zien we wel. Heb nu een oud toestel van mijn vriend, wil rond deze periode van mijn zwangerschap toch altijd wel goed bereikbaar zijn