Zoontje heeft telefoon in glas thee gegooid

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    En nu doet die heel raar, wil niet goed meer laden, gaat steeds uit en de knopjes werken niet meer goed :(

Heb de schade al gemeld via univé, via de inboedelverzekering... hopelijk krijg ik de schade vergoed zodat ik een nieuw toestel kan kopen, iemand hier ervaring mee?? Heb geen idee of dit verzekerd is?

2. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik denk wel dat je het vergoed krijgt. Mijn dochter had toevallig mijn telefoon laten vallen vorige week, beeldscherm kapot. Werd direct vergoed door interpolis via de inboedelverzekering.

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Zo snel mogelijk uitzetten en batterij er uit halen en in bak droge rijst leggen voor 3 dagen

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Shit, dat had ik inderdaad moeten doen... nu een beetje laat voor zeker... het is vanmiddag al gebeurd...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jep inboedel vergoed dat soort dingen vaak wel (alleen als je zou leasen weet ik het niet zeker)

6. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    dit idd! Gelijk proberen!

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    ligt er aan hoe je verzekerd bent met je inboedelverzekering.
    Wij hebben deze aanvulling niet iig

( en als het nog eens gebeurd, telefoon meteen uitzetten en laten drogen in bak rijst, door 'm aan te zetten krijg je kortsluiting)

8. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft vorig jaar mijn telefoon laten vallen en het beeldscherm was kapot. Verzekering gebeld en het werd niet vergoed omdat mijn zoontje onder mijn polis valt. Ik kreeg dus niks

9. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles uit elkaar halen en in de rijst leggen idd! Vriendin van mij had em laatst in de wc laten vallen en na een dag en nacht in de rijst deed ie het weer.

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat ligt er idd aan.
    Wij hebben toevallig van de week ons voor eigen risico laten verzekeren. Voorheen waren wij niet verzekerd voor schade toegebracht door ons of de kinderen

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik heb mijn telefoon nu in een bak met rijst liggen, maar eens kijken of dat wat doet..

Heb trouwens een lease-toestel kwam ik net achter... Kan het dus wel vergeten dat het via de inboedelverzekering wordt gedekt :( En volgens de helpdesk kunnen ze waterschade eigenlijk nooit repareren dus zou ik dan een vervangend toestel krijgen, de medewerker gaf aan dat dit een duidelijk minder toestel zou worden dan dat ik nu heb... lang leve de toestellease dus :S

12. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nou wij hadden tijdje terug ong hetzelfd verhaal, maar kregen niks vergoedt! Overgestapt naar een andere verzekering en die vergoedde het bedrag wat op de bon stond!

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dit hadden wij ook.. Alleen dan met de iPad :(

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Nog afgezien van de telefoon, kijk je uit met de combi kind en blijkbaar onbewaakt glas thee?

15. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Je moet een all risk inboedelverzekering hebben dan word het vergoed

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ligt idd aan de polis. Wij zijn all-risk ook binnen het gezin . Krijgen alles vergoed. Gewone polis meestal niet

17. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja jeetje misschien was die thee allang koud geworden daar gaat t toch helemaal niet om

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

#18 Pumbaa, 26 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2014
    Wie weet was het wel ijsthee...
    Mijn vriend heeft het ook gehad met zijn telefoon en een glas ranja, wij leggen onze telefoon altijd weg op een plek waar ze niet een, twee, drie bij kan maar ondanks dat had ze hem. Je kunt het dus niet altijd voorkomen daar zijn het kinderen voor.

Ts, de volgende keer inderdaad meteen in een bak met rijst leggen, doet wonderen. Verder als je een goede verzekering hebt dan word het vergoed, wij kregen hem ook meteen terug. Helaas is het met leas een ander verhaal! Hopen dat ie zich nog een beetje hersteld in de bak met rijst maar meestal als ie weer aan is geweest is die kans ook bekeken.

19. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Lekker bijdehand weer. Thee kan toch al afgekoeld zijn?

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Bedankt voor deze onzinnige reactie... Zoontje is 2,5 en weet dus prima dat hij niet aan de thee moet zitten.

Telefoon ligt inmiddels een nacht in een bak met rijst, we hebben het helemaal uit elkaar gehaald. Grootste probleem zit in de home knop die blijft hangen, daardoor kun je er niets mee doordat hij steeds weer naar het home-scherm terugschiet.

Even een paar daagjes afwachten en dan zien we wel. Heb nu een oud toestel van mijn vriend, wil rond deze periode van mijn zwangerschap toch altijd wel goed bereikbaar zijn :)

Deel Deze Pagina