Ik trek die eerste weken niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik kan me echt effe niet meer happy voelen.

Ik trek die onzekerheid gewoon niet vandaag had ik intake met 10 weken 2 dagen en dan ga je alleen maar praten en het enige wat ik op zo'n moment denk maar misschien klopt het hartje wel niet meer.

Mijn borsten doen ook minder pijn word ik ook weer onzeker van
    Dat verbergen ben ik ook zat pffffffffff

Ik merk dat ik ook sago hier van word en beetje depri ik weet niet wat ik hier mee aan moet

2. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het hartje al klopt is de kans groot dat het gewoon goed gaat.
    ik was ook altijd zo onzeker, nog steeds wel eens.
    als het mis gaat gaat het mis. Kun je niks aan doen.
    probeer gewoon te genieten en te denken ik ben gewoon blij want die spanning is echt niet goed.
    ik heb met 9 weken een angelsound gekocht en toen als ik onzeker was even het hartje geluisterd. Dit hielp bij mij veel.
    ik kon het met 9 weken al horen, maar probeer niet bang te zijn als je het nog niet hoort.
    afleiding zoeken en niet alles opzoeken op internet! Staan alleen maar negatieve verhalen op
    je kunt altijd bellen hoe je je voelt, dan zullen ze je vast gerust stellen.
    ik mocht toen 2 keer voor een echo komen omdat ik zi bang was, dat kan je ook altijd vragen.

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Dank je ik heb zelf ook de angelsound ik heb het vanavond al 2 keer geprobeerd maar niks kunnen vinden ik weet dat het niet elke keer even makkelijk te vinden is maar het zou zo fijn zijn hem nu even te horen kAn ik effe ontspannen ik voel me nu helemaal gespannen

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Heb je met je vk over je onzekerheid/spanning gehad. Sommige willen dan nog wel een echo tussendoor plannen om je gerust te stellen. Stress is inderdaad niet goed.

Hier trouwens ook een angelsound. Hoorde de kleine met 10.4 weken. Maar dat was echt een geluks treffer. Nu horen we 'hem' ook alleen als ie er goed voor ligt. Pin jezelf er dus niet te veel op vast als je niks hoort, dat het niet goed is. Dat wil echt niks zeggen.

succes.

5. Ikke31

Ikke31 Actief lid

8 apr 2014
    273
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de angelsound en kan nu zelf nog niks horen....of ik doe iets niet goed. Maar de echo's waren goed.

Whitepearl, je zorgen maken is normaal. Hebben ze bij de intake geen echo gemaakt? Heb je überhaupt al een echo gehad?
    Ik de eerste met bijna 7 weken en dat vond ik al veel te lang.

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Maar heb je al wep echo gehad?

7. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb het hartje net weer gehoord ik voel me eindelijk weer effe ontspannen

Ik heb wel gelijk besproken dat ik net 16 weken een 20 weken echo krijg en met 20 weken een gio vanwege afbreken eerste zwangerschap met 24 weken.

Ik heb al wel een termijn echo gehad met 9 weken en 3 dagen.

Ik ben na mijn buikoperatie ook weer net begonnen met werk deze week waar ik het moeilijk trek met hitte en trappen, ik denk dat het alles bij elkaar is.

Maar gelukkig hartje gehoord ik kan weer slapen

En bedankt voor alle steunen het is fijn om effe mijn hart te luchten

Deel Deze Pagina