zullen we ooit onze eigen woningkrijgen..

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Als je alles al geprobeerd hebt patuculier urgentie en de wachtijd in regio 11 jaar is..
    Wat kan je dan nog doen..?
    Ik heb het wel eens. Vaker gevraagt maar ben echt ten einde raad.
    We hadden bijna een patuculiere woning via actys en tja ze deden een kredietcheck en daar kwam me vriend niet doorheen oude sxhulden die blijven staan een tijd...
    Dus het ging niet door.
    Ik had urgentie aangevraagt maar werd dus afgewezen doordat hun vinden dat we gewoon patuculier kunnen huren maar dat kan dus niet..
    He. Bezwaar gemaakt en het is nu weer wachten alleen echte hoop beej die hebben we niet.
    Mijn vriend is alleen verdiener verdient zo 1400 netto permaand maar in onze regio heb je patuculiere woningen niet onder de 1000 euro. ..

Ik kan niet werken inverband bekken heb al vanaf het ongeluk (2007) niet meer gewerrkt
    dus we hebben alleen mijn vriend zijn salaris..
    Er wordt dus gezegt blijf maar bij je vader wonen maar dit gaat gewoon echt niet meer hoever moet dit gaan ik vind dit zo moeilijk..

Nu is mijn vraag wat kan ik nou nog doen..?
    Wat te bellen of brief sturen of wat dan ook hoe komen we nou aan een plekje
    ik weet het echt niet meer ik hoop dat jullie wat tips hebben en dat ik daar mee kan gaan werken...

Tnks alvast

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

*knuffel*

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel van uit hier Flower!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik dacht eerst kopen... maar ja 1400 euro netto in de maand en ook nog een negatieve bkr dat zal wel niet kunnen...

Krijg jij geen uitkering als je niet kan werken?

Hoe lang sta je al ingeschreven? Ik zou denk ik gewoon elke week een brief naar de woningbouw sturen...

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neeej ik had een uitkering maar die is gestopt doordat me vriend vaker bij me is doordat ik zwanger ben enz..
    Ik werte tijdens het ongeluk niet ja zwart dus recht op iets anders heb je niet helaas..

Dus met 1400 moeten we het doen...

Kopen lukt niet vooral met de oude schulden niet het is betaald maarja daar kijken ze niet naar he

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik woon in de randstad ik sta nu 2.5 jaar ingeschreven doordat ikop me 18 daar nooit aan gedacht heb en hier heb je met 7 jaar nog nergens kans ja 1 kamer wonibg ofzo..

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Is er iemand die goed brieven kan schrijven ofzo en mij wilt helpen hiermee

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kan je met je bekken helemaal niet werken dan? kijk een staand beroep of ander zwaar werk ok maar zittend werk of licht werk? desnoods waar je je eigen tijd in kan delen???

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zittend kan helaas ook niet ja mischien een half uurtje langer niet ben meerdere malen gekeurd en afgekeurd..
    Ik wil heel graag wat doen hoor daar niet van maar denk dat dat de komst van een huis nel niks uitmaakt....

10. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Jee, das inderdaad erg rot voor jullie. In welke plaats zoek je een huis? Misschien is een recreatiewoning iets?

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wil na de zwangerschap zeker gaan kijken voor een baantje. ..
    Maar er is snel.een wonibg nodig snap je

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik woon in omgeving amsterdam.me vriend woont in lisse ike purmerend...
    Zo woning wat jij zegt hebben we ook voir gekeken en ook daar betaal.je 800 exclusief voor dat is echt te veel

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja denk niet dat je snel een woning krijgt.
    En misschien heel cru maar als je zwart kan werken kan je ook wit werken.
    En er zijn zat stellen die met een kleintje bij de ouders inwonen.

Kijk ik wil niet lullig overkomen ofzo maar je wist toch hoe de situatie was toen je zwanger probeerde te raken? Dus sja daar kan de woningbouw ook niks aan doen...

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik snap het.... maar dan had ik toch zeker al eerder iets gaan zoeken.;) verder heb ik geen tips eigenlijk. zou gewoon tegen iedereen en overal laten weten dat je wat zoekt. zet evt een advertentie in een plaatselijk krantje, hang een briefje op in de supermarkt. misschien kun je op die manier wel iets betaalbaars vinden.
    en zijn er misschien huizen in je buurt die al heeeeeel lang te koop staan? soms willen de eigenaren dan ook wel tijdelijk iets verhuren tot het huis verkocht wordt. omdat ze bv met twee hypotheken zitten. nok je moet er dan wel uit als het verkocht wordt maar vanuit daar moet je dan gewoon verder blijven zoeken

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja als je het niet kunt betalen daar, en je dringend een huis moet hebben zou ik toch kijken om naar een goedkoper deel van nederland.
    Hier kun je hele leuke 2kamerwoningen huren rond de 400 euro pm.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik woon in zaandam. Volgens mij staat er een woning te huur vlakbij de wereldwinkel bij het rozenhof boven het cafe. Geen idee wat het kost hoor.
    En achter het kunstcentrum zijn ook particuliere woningen. Volgens mij was dat wel minder dan 1000 euro.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja en ik vrees dat 800 euri in die regio echt niet bijzonder veel is. ik woon op het platteland en hier is de huur gewoon al 600 euro;)

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik wertke voor mijn ongeluk voor kost en inwoning na ongeluk niet dus volgens mij snap je het verkeerd

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    En we hadden bijna een wonibg alleen door oude schulden mochten we het niet hiren helaas

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en 11 jaar hoef je niet te wachten hier hoor. Wij hebben in de brandaris gewoond en met 5 jaar kan je daar wel een woning krijgen (grote flats langs de snelweg) en het zijn mooie 4 kamer flats. En in poelenburg kan je met 3 a 4 jaar al een woning krijgen, hoe lang sta je ingeschreven?

Deel Deze Pagina