Voor diegene die nog niet weten wat het geslacht is...wat zegt je gevoel? Of heb je nog geen enkel gevoel/idee? En wat denkt je partner? Ik denk dat ik zwanger ben van een jongetje (dacht altijd al dat mijn 1e kindje een jongentje zou worden) en mijn vriend denkt dat het een meisje wordt! Deze vraag is niet bedoeld als 'wat HOOP je dat het wordt', om discussies te voorkomen...
mijn gevoel zegt weer een meisje... en mijn vriend zegt het bijna zeker te weten dat het een meisje word donderdag weet ik het bij de 20weken echo
mijn gevoel zegt ook een jongetje. moet nog heel lang wachten tot ik het zeker weet want mijn vriend en ik willen daarmee wachten tot de bevalling. ben benieuwd!
Oh ik zou graag het geslacht willen weten..kan niet uitleggen waarom. Mischien wel om dan 'fantasiën' te maken ofzo haha. Mijn vriend maakt het niet uit...die wil ook wel wachten tot de bevalling.
mijn 1e gevoel zei een meisje, mijn man zei vanaf dag 1 een jongetje en mijn omgeving ook, daarom ging ik het ook geloven. uiteindelijk bleek mijn 1e gevoel goed, een meisje
Ik ben er bijna zeker van dat het een jongen word, kijk zelfs alleen maar bij de jongenskleren.. Maar juist daarom denk ik dat het een meisje is! Snap je het nog?
Dank je wel! Begin het nu pas een beetje te beseffen...ben de afgelopen week (toen ik de test deed) ziek geweest, griepje, dus kon het toen niet helemaal laten doordringen. Mijn hoofd was even op een andere planeet haha. Vind het wel spannend allemaal, ben ook erg bang. Ook omdat ik in september een mk heb gehad.
Ik wist zeker dat een meisje was, maar het blijkt toch echt een jochie te zijn! Moest er even aan wennen, maar vind het fantastisch!
ja kan ik me voorstellen joh, ik hoop met je mee dat je over pakweg 8 maand een mooie wolk van een wondertje in je armen hebt
bij de eerste wist ik vanaf het begin zeker dat het een meisje was en dat klopte. en nu denk ik een jongen maar niet zo zeker als de vorige keer.
Mijn partner zei meteen het wordt een meisje.....Ik heb het zelfde gevoel. Mijn moeder en haar vriendin voelen ook dat het een meisje wordt... Hihi zal het wel een jongetje worden
Ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden, Zat alleen maar naar meisjesnamen te kijken en wist al precies hoe ik het kamertje wou hebben! En nu weet ik sinds een week dat het een jongetje is!Natuurlijk vind ik het helemaal geweldig, Moet nu alleen weer hard gaan nadenken over een naam en hoe ik de kamer wil. Gelukkig nog tijd zat! Me vriend dacht trouwens wel dat het een jongetje zou worden ! Gek he hoe je je zo kan vastpinnen aan een gedachte.. die dus helemaal niet klopt!