Misschien richt je dan niet goed of zijn de batterijen wat aan het afgeven? Ik hoor hem echt superduikelijk!!! Heb het zelfs al opgenomen op de laptop!
Inderdaad belachelijk dat je zo behandeld wordt. Ik zou ook echt pissed zijn ze moeten naar jou kijken niet naar je buren.
Hmm, misschien maar eens met verse batterijen proberen dan. Ik gebruik hem trouwens zelden, dus het maakt niet echt uit. Ik was alleen wel blij dat ik het al een keer voor de lol geprobeerd had en wist dat het erg zacht klonk. Ik heb hem nl. ook een keer gebruikt nadat ik gevallen was (echt ter geruststelling) Als ik toen niet al had geweten dat het zo zacht klonk, was ik wel geschrokken denk ik.
Tupp, en binnenkort kan je je kleintje zelf in je armen houden he Ik heb hem ook al een paar keer 'ter geruststelling' gebruikt hoor, lekker de paniek wegnemen!
erg apart helemaal dat ze zeggen dat je het niet persoonlijk moet nemen maar ze sturen jouw geen bellytalk.
Heb inmiddels de Bellytalk van mn vriendin geleend. DE vriendin die 3 straten verderop woont.... Vind het nog steeds belachelijk ja. Maar ja,. Zij gebruikt hm niet meer omdat ze de kleine goed voelt schoppen. En moet zeggen dat de Bellytalk het echt heel goed doet!!! Alleen jammer van de organisatie..... rare mensen!!!