geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvie, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hebben jullie wel eens gedroomd over het geslacht van jullie baby voor je wist wat het werd?
    Zou het kloppen of zijn ze bedrog?

Groetjes x

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja ik ging opeens over een jongen dromen en na een paar weken kreeg ik een echo en het is een jongen.

3. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    haha nou bij mij was het niet juist... Ik was zwanger van de eerste en droomde dat ik een lelijk jongetje zou krijgen, maar het is een prachtige meid geworden :D .

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nope. Ik heb wel gedroomd dat ik zwanger was en dat klopte.

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Niet gedroomd maar ik heb wel heel erg sterk het gevoel dat het een jongen wordt ;) Ben heel erg benieuwd!

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    He dat heb ik deze keer ook gehad, een droom over een héle lelijke jongen!! De vorige keren heb ik gedroomd over jongetjes en dat waren ook jongens. Deze keer krijg ik dus een meid!

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik droomde over een stoer ventje :D:D:D
    en die krijg ik ook :D:D:D

8. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb gedroomd dat het een meisje werd maar moet nog 6 weken wachten voor we het weten

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Toen ik net wist dat ik zwanger was zei ik meteen "het word een knul" .. me moeder lachen en zei "dat zien we in januari wel".

Ik heb nog steeds heel sterk het gevoel dat het een jongen word en ik heb er ook inderdaad over gedroomd, vooral in t begin van me zwangerschap heb ik regelmatig gedroomd dat ik beviel van een jongen.

5 september weten we wat het word, ik ben zo nieuwsgierig of mijn gevoel juist is. Ik heb een pendel laten doen en daar kwam een meisje uit.

Me schoonzus is 19 november bevallen van een dochter en zij heeft tot 34 ook gezegd dat het een jongen werd, op de echo werd duidelijk dat het een meisje was. Dus je gevoel kan je ook sterk in de maling nemen ;)

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Echt dromen deed ik niet.. maar mijn gevoel zelf was heel sterk..
    Ik kon geen jongensnamen verzinnen, en als we het over ons kindje hadden was het altijd 'zij' of 'ze'

Ik heb vaak tegen mijn man gezegt, nu moeten we daar mee ophouden.. en ook echt een jongensnaam verzinnen.
    Maar bij de pretecho van 27 weken zagen we toch duidelijk dat het een meid werd.
    Ons voorgevoel (mijn man had precies hetzelfde) klopte!

Groetjes Kalush

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ben benieuwd, ik moet nog drie weken geduld hebben :)
    Zoals jij schrijft Kalush zo gaat het bij ons dus ook! Ben benieuwd of het bij ons ook klopt.
    Groetjes

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb over en een meisje en een jongetje gedroomd...
    het bleek toen in het echt een tweeling te zijn maar daarna niet meer gedroomd over het geslacht...
    wel heb ik een sterk vermoedde wat dit hummeltje in mijn buik is ik denk zelf een meisje maar iedereen om me heen zegt weer een knulletje ( komt denk ik omdat ik al 2 meiden heb) we wachten af 17 okt heb ik een speciale echo ( doe mee met een onderzoek) dan kan ik het ook zien wat het zal worden tot die tijd wachten we netjes af...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    de nacht voor dat ik de 20 weken echo had, droomde ik dat ze zeiden het word een meid. en het is dus een jongen. maar dromen zijn zo raar, die van mij hebben echt niets met de realiteit te maken.

14. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi

bij mijn eerste wist ik het via een vruchtwaterpunctie.
    bij mijn tweede werden mijn man en ik wakker op een ochtend en zeiden
    gelijk tegen elkaar, we krijgen een zoon.
    we hadden allebei hetzelfde gedroomd en is ook uitgekomen.
    iedereen zei,wacht eerst maar af,maar wij wisten het zeker.
    ik geloof zeker dat die dromen geen bedrog zijn.
    moeders voelen vaak het beste aan,wat er gaande is,dus zal ook wel
    kloppen qua geslacht.
    groetjes miranda

15. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik heb 3 weken geleden zo'n rare week gehad! Ik droomde werkelijk waar iedere nacht dat ik aan het bevallen was (deed ook helemaal geen pijn en was een fluitje van een cent :rolleyes: ). Daarna droomde ik zo ongeveer mijn hele kraamtijd, en in die hele week is toch geen enkele keer naar voren gekomen of het nou een jongetje of meisje was.
    T was echt zo raar, maar ben het op zich wel gewend omdat ik altijd periodes heb waarin ik verschrikkelijk veel droom.

liefs esther

Deel Deze Pagina