Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door leutjj, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

We kunnen een huisje huren, op 35 a 40 min rijden van me mijn zijn werk. Het is vrijstaand huisje met tuin en garage. Niet heel groot, drie slaapkamers.
    Nu wonen we in een flatje redelijk ruim? 4 slaapkamers. En op 20 min rijden van man zijn werk. We hebben klein balkon.
    Zelf zou ik het graag willen, want we ontvluchten in weekend ons huis omdat me man liefst wil klussen of weg is want hier kunnen we niet veel.
    Waar het ander huisje staan in het dorp ben ik opgegroeid mijn ouders wonen er ook nog en vriendinnen van mij ook. Zelf ben ik een thuis mama, en wil graag naar buiten kunnen zonder trappen af te lopen. Hebben geen lift in flat.

Zouden jullie dan verhuizen?
    Kwa huur komt het bijna op zelfde neer.

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Het lijkt me een leuk huisje te zijn en ik zie toch een groot aantal voordelen: een tuin, garage, dorp waar ouders en vriendinnen wonen.
    Vooral voor je man misschien een nadeel: iets verdere verplaatsing.

Die ene slaapkamer die je "verliest" zal worden gecompenseerd door alle voordelen.
    Ik zou het doen!

Veel succes met de beslissing.

3. Ik denk dat ik het wel zou weten. Lekker gaan..

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Tsja, ik zou het doen, maar goed, wij wonen zelf ook vrijstaand in het groen en ik zou echt niet willen ruilen voor een flat, ook al zit het naast mijn werk en is het twee keer zo groot.

5. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik zeg doen!

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ik zou het zeker doen. Die ene slaapkamer wat je verliest merk je echt niet.
    Ik kan nu een huisje huren met 4 slaapkamers, maar is ook een flat zonder lift. Dat wil ik absoluut niet, want dan ga ik van flat naar flat, en wil zelf ook dolgraag een tuintje voor onze kids.
    Dus dat betekend dat ik dit huisje aan mijn neus voorbij moet laten gaan, al is 4 slaapkamers wel lekker. Maar een tuin trekt me toch net even meer dan een extra slaapkamer :)

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik zou het ook doen.
    Heerlijk, een eigen tuin!

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Doen!
    Waarom twijfel je zelf nog?

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    De enige reden dat ik het niet zou doen is als ik echt krap kom te zitten met het aantal slaapkamers, maar 4 is al veel hoor!

Hebben jullie er ook een zolder bij die misschien alsnog als kamer gemaakt kan worden?

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    doen! Wij hebben een vrijstaand huis met grote tuin en ik moet er niet aan denken om in een flat te wonen. Wij zijn ook echt dorps opgegroeid en als ik nu zie hoeveel de kinderen genieten van het buitenleven en het dorpsgevoel, heerlijk!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Voor ons zijn drie slaapkamers al meer dus mijn beslissing zou makkelijker zijn, gaan.

Een tuin, je ouders en vrienden in de buurt dan zou ik zeker gewoon gaan.

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik zeg doen! je vlucht het huis uit omdat je op de flat zit.
    de ene slaapkamer merk je niet veel van, tenzij je 3 kinderen hebt + jullie zelf dan heb je idd al 4 slaapkamers nodig, maar is er een zolder waar een kamer gemaakt kan worden ? dan is dat probleem opgelost, of 2 kindjes bij elkaar op de kamer en dan scheidingswant o.i.d ertussen, dus van die slaapkamer zou ik ook geen probleem maken.
    en je man moet dan idd iets verder reizen, als hij dit geen probleem vind zeg ik doen,
    je krijgt er echt veel voor terug, een tuin garage etc.. je kan daar lekker achter thuis, lekker knutselen etc.!
    ik zou het echt doen!

13. leutjj

leutjj Niet meer actief

Volgende week gaan we nog een keer kijken! We hebben 1 kindje over poos willen we wel gaan voor een tweede maar dat wil wel in dat huisje. We zouden het een paar jaar willen huren en dan kijken naar een leuke koop huis (zijn net 24 beide en man werkt met vast contract maar ik verdien niks dus veel hypotheek krijg je nog niet).
    Zelf vind ik het buiten ook geweldig, was vroeger ook altijd buiten!
    We zouden er in september in kunnen!
    Vind het opzich ook spannend aan een kant!

14. leutjj

leutjj Niet meer actief

Volgende week gaan we nog een keer kijken! We hebben 1 dochter (10maand) over poos willen we wel gaan voor een tweede maar dat wil wel in dat huisje. We zouden het een paar jaar willen huren en dan kijken naar een leuke koop huis (zijn net 24 beide en man werkt met vast contract maar ik verdien niks dus veel hypotheek krijg je nog niet).
    Zelf vind ik het buiten ook geweldig, was vroeger ook altijd buiten!
    We zouden er in september in kunnen!
    Vind het opzich ook spannend aan een kant!

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Doen!! Mijn vriend rijdt elke dag minstens 1,5 uur enkele reis in de auto voor t werk. 40 min is nog steeds te overzien.

16. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik zou zeggen ook doen, zeker als je maar 1 kindje hebt :)

17. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zou het denk ik ook doen!
    Fijn, vlakbij je ouders. En het feit dat jullie de weekenden de flat ontvluchten zegt al genoeg...

18. rums

rums Niet meer actief

Deel Deze Pagina