Mijn pc is vandaag geformateerd. Nu doet alles het weer, alleen als ik met de muis een bladzijde op internet naar beneden scroll gaat dit heel langzaam. Iemand enig idee waar ik dit kan instellen?
Vaak heeft dit te maken met de driver van de videokaart. Als deze standaard door Windows wordt geïnstalleerd, kan je dit probleem hebben. Het makkelijkste kun je je videokaart driver eens opnieuw installeren. Wel eerst de oude verwijderen dan... Hopelijk lukt het je! Groetjes en succes, Josien
Ik kwam nog een tip tegen op internet: Start > rechtermuisklik op Deze Computer > eigenschappen > dan naar tabblad hardware > op de knop apperaatbeheer klikken. Dan staat in de lijst met hardware bij overige apparaten 'videobesturing', dubbelklik daarop. Dan kies je 'stuurprogramma opnieuw installeren en kies je vervolgens automatisch. Nu worden vanzelf de goede drivers van internet gehaald en worden vervolgens geïnstalleerd.
Nouuuuu t probleem is opgelost. Mijn vader belde net en zei dat hij vergeten is de driver te installeren GRRRR Morgen dus even doen Bedankt voor t meedenken!
Btw... als het goed is kan je het ook zelf via deze link http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html. Dit is een universele driver voor Windows XP. Volgens mij moet je het daarmee zelf op kunnen lossen... Good luck! Josien