Naast het feit dat het een leuk woord is voor galgje is het voor mij ook een grote bron van irritatie!! Op mijn vrije dag wil ik af en toe lekker ongestoord naar een programma kunnen kijken zonder reclame's en belspelbimbo's! Ja ik weet het, het zijn mensen net als jij en ik die gewoon hun werk doen maar ARGHHHHH. Eigenlijk zijn het alleen de belspelletjes die het nivo van het achterend van een varken hebben die me irriteren maar omdat ze nou eenmaal gepresenteerd worden door bepaalde mannen en vrouwen neem ik hun ook maar mee in mijn irritaties! Zo dat is eruit
oh ik erger me kapot!!! zit je lekker gtst of the bold te kijken komt er pauze... nee geen gewone pauze maar irritante belspelletjes!!! En toch moet ik toegeven dat ik af en toe met open mond voor de buis zit te kijken naar die meiden die vol overtuiging 5 minuten vol kunnen praten die met onzin... echt... ik zou het ze niet na willen en kunnen doen!
Hup! Ik zit hele dagen thuis en het is het ene spel na het andere. En als er geen belspel is, dan proberen ze je wel iets aan te smeren. Ik zap het weg, ik wil het echt niet zien. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die er naar kijken. Die verkooppraatjes al helemaal.
ja hier nog een, die zich ergerd!!!! egt verschrikkelijk, dat ze dat niet verbieden, met het voetbal ook, stond er: een bekende in het voetbal: Joh*n Cr*ijf ja werkelijk, ik verzin het niet!!!!
je heb helemaal gelijk. vind het ook erg storend en 9 van de 10 keer hebben ze allang al iemand aan de lijn of terug gebeld maar dan doen ze het net als of nog niemand gebeld heeft en zo aaaaaaa wordt er gek van
ja echt irri verschrikkelijk, ik kon dat werk nog niet doen, 1000x vertellen bel..... en wat kun je voor het geld doen BLA BLA BLA.
hahah ja.. en nooooooit is er iemand thuis.. iedereen is volgens hun de kinderen van school aan het halen of op hun werk... op vakantie. enz enz.. Ik zet het geluid altijd even uit als ze weer beginnen te schreeuwen want dat doen ze bijna altijd..
wij komen net van vakantie en we hebben vanochtend weer vol bwondering gekeken. Ik zei nog tegen mn man: ontzettend knap gewoon. Je moet t maar kunnen inderdaad. Ik heb wel mn voorkeuren. Die blonde vrouw van RTL (doesjka?) en die vaak aan het eind van de middag op rtl 4 en 5 te zien is met dat donkere haar. Die 2 lijken me wel intelligente mensen, sommige anderen daar vermoed ik van dat ze van t zelfde niveau zijn als de spelletjes die ze presenteren. Het is een tijdje de mode geweest om met die meiden (en jongens) de draak te steken op programma's zoals kopspijkers. Maar persoonlijk heb ik daar nog een grotere hekel aan dan aan die veels te simpele belspellen(bimbo's). Maar ach, als ik gevraagd zou worden voor zulk werk, zou ik t zo doen, want t lijkt me wel n leuke baan, hoor.
ha ha ha ha deze is erug komisch en tja; het is best knap als je minuten kan lullen als brugman! mijn god wat kramen die mensen een onzin uit he!
Superirritant! En ik vraag me af of het allemaal wel echt is. Mijn ex-schoonzus heeft jaren geleden 100 gulden (!) gewonnen met zo'n spelletje, ze wacht er nu nog steeds op...
ja het is wel echt! Maar een onzin is het zeker. Er zit er 1 bij die steeds gulden roept ipv euro. ?? Dat is wel erg simpel hoor!