belspelletjes oplichting?

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Huh? :confused: Je zegt eerst dat je gewonnen hebt en daarna zeg je dat het oplichting is..... :(

2. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Waarom denk je dat die meiden niet lang blijven?
    Omdat zei er niet tegen kunnen om kijkers te belazeren.
    In het begin is het leuk want je bent op tv en wordt een bekent gezicht.
    Later als je er aan gewend bent ga je na denken.
    Ik ken namelijk 1 zo grietje :idea:
    Natuurlijk gaan er prijzen uit want ze moeten zoveel geld ook uitgeven.(prijzen geld)
    Maar die mensen die winnen vertellen het door en geeft andere moed om te bellen slim toch.

3. Niet meer actief

ja met toeval heb ik gewonnen!
    maar als ik zie wat die gesprekken kosten, en mijn schoonmoeder heeft oook al we 100x gebeld en ook heel vaak 10de beller ... en de telefoonrekening loopt wel op.
    ja en dan kun je wel zeggen van ''dat doe je zelf'' maar als je 8de beller bent ben je bijna 10de beller, dan probeer je dat toch weer.
    en zo de volgende dag ook wel weer.
    je kan wel zeggen dat dat niet zo is maar dat is wel zo. ( bij wijze van spreken dan he) ik bedoel jouw er persoonlijk niet op hoor.
    ff voor de duidelijkheid! :-k
    zo zijn mensen! ;)

en jij bent duidelijk alert op alles wat een ander zegt ...

xxx Swiggy

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    oneerlijk? geen idee.....

maar ik erger me verschrikkelijk aan die spelletjes dozen met een zonnebank kleurtje en een lading plamuur op hun smoel!

Zit je Oprah ofsow te kijken komt er ineens weer zo een doos op de buis met een of ander spelletje!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    :) ...nou dat valt mee hoor meid...de tegenstelling viel me gewoon op in je verhaal...that's all... ;)

6. Niet meer actief

nou idd ja dat is idd erg irritant!
    :thumbdown: die mogen ze van mij afschaffen!
    kijk als je nou gegardeerd een paar honderd euro wint als je belt, maar nee... jammer.

@sandraK: OK :thumup:

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    superrrrr irri!
    ik keek altijd graag op een vrije ochtend as the world turns (sja, iedereen heeft z'n mindere kanten haha), maar daar moet ik nu gewoon anderhalf uur voor uit trekken! 2 minuutjes begin, dan reclame, dan nieuws, reclame, belspel, deel 2, belspel en dan 3 minuten op het einde en dan weer..... je raad het al: belspel. ik ga in het eerste belspel altijd douchen en in de tweede doe ik het huishouden! en dat krijg ik nog rond ook! de bedriegerij in de spelletjes is, is dat het misleidend is, ze vertellen niet altijd direct dat een prijs bijv. niet gegarandeerd is en ook de direct doorverbindlijn staat nu ter sprake. er wordt dn gezegd, over 3,2,1 seconden, nu bellen en dan staat die lijn niet open. dat mag dus niet. van mij mag het verboden worden!

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Super iritant en er komen er steeds meer :confused:
    Lijkt wel een virus :evil:

Vaak gebeld, nooit wat gewonnen...
    Oplichting weet ik niet, maar iritant is het iig wel !

9. Niet meer actief

van mij ook! grrrrrrrrr idd bij as the world turns, bij goede tijden en bij lijn 4!
    Bij lijn 4 heb ik toen geld gewonnen ja ... niet bij zo'n ander belspel.
    Weet je wat pas echte bedriegers zijn, die op sbs 6.
    Dat je een kleus moet openen... 9,9x van de 10x gaat dat ding natuurlijk niet open.
    En dan wordt je afgedankt met 100,00 om je telefoonrekening te kunnen betalen .... :rolleyes:

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vind ze irritant! Normaal kijk ik er niet naar maar ik kijk altijd naar de herhaling van GTST en dokter Phil en dan komen ze er tussendoor :rolleyes:
    En het ergste vind ik dat er dan staat nog 1 min tot GTST en dat die klok dan weer stopt en vervolgens zit je nog 10 min te wachten....

11. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    heb 1 keer meegedaan op sbs snachts kwam er ook wel door, maar had ht antwoord niet goed :cry: was met zo'n bord..heb het gelijk opgegeven haha

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja echt erg hoor, maar ik snap ook niet dat mensen daar naatoe bellen.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Vaste antwoord is meestal tandartsassistente, of rene froger, frans bouwer en marco borsato .....
    En... je hebt maar een iq van 0 nodig om mee te doen!

14. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Daarom ben ik ook gestopt met naar ATWT kijken. Vond het wel lekker 's ochtends, maar die belspelletjes zijn echt te irritant... als het nou een minuutje duurt, prima... maar ze praten zo een kwartier aan elkaar. Werd er echt helemaal simpel van, dus nu kijk ik maar gewoon helemaal niet meer.

Albert Verlinde noemde het heel treffend DELspel.

Overigens ook nog enigszins misleidend dat ze je niet vertellen dat er dus nog 29% aan kansspelbelasting af gaat. Luchtvaartbedrijven mogen toch ook niet meer adverteren zonder alle belastingen erbij te vermelden?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik neem dus stuf ATWT op en kijk de opgenomen versie, dan kan ik doorspoelen, anders heb ik al weer vergeten waar ik naar keek, zolang duurt het!

Deel Deze Pagina