Hoi hoi, Ik loop vandaag al de hele dag nerveus rond, moet morgen geopereerd worden aan mijn schouder dus het is ook niet gek. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, heb al heel erg lang klachten en hoop dat met deze operatie het ergste verholpen gaat worden en ik over een poosje ook weer zoetjes aan kan gaan beginnen om mijn werk weer op te pakken. Ik hoop zaterdag naar huis te mogen en dan begint een lange herstel periode maar gelukkig vind ik wel wat afleiding hier, denk alleen dat ik voorlopig niet kan reageren omdat typen moeilijk zal zijn maar ik blijf jullie allemaal volgen hoor. Groetjes voor iedereen, Bibu !
Heel veel stertke Bibu! Heb vorige jaar ook een operatie gehad, aan mijn schouderblad. Pfff wat kneep ik em Maar gelukkig viel het allemaal mee. Kus Toys
Heel veel sterkte! en logisch dat je zenuwachtig bent elke operatie is er 1 te veel. Behalve die voor de bevalling
Hoi hoi, Fijn al die lieve berichtjes, ik ga zo mijn tas inpakken en lekker vroeg naar bed. Moet morgen om half 8 binnen zijn. Ik houd jullie op de hoogte. Liefs, Bibu !
Hoi Bibu ik las net je berichtje, ik hoop dat alles goed is gegaan met je operatie, en dat je geen last meer zal hebben aan je schouder. Liefs Jolie
hoi hoi, het kost wat moeite maar toch weer even een berichtje. de operatie is achter de rug en het is erg tegengevallen, heb helaas nog erg veel pijn en soms is het wat moeilijk om positief te blijven. ik lees zo af en toe wel met jullie mee. groetjes, Bibu !
Wat kl*te zeg dat de operatie is tegen gevallen, ik hoop voor je dat de pijn snel verdwijnt. Beterschap
Doe maar rustig aan, en ga lekker meelezen op deze site. Genoeg uitbarstingen om eens flink om te lachen en vrolijke en gezellige berichten om je de hele dag zoet te houden. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
Kom op Bibu, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. We zitten samen in de revalidatiemand, jij met je schouder, ik met mijn rug (2e herniaoperatie), dus probeer goed veel te rusten, het weer is toch slecht buiten. Neem de tijd en forceer niks, heel veel beterschap!