belspelletjes

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ondanks dat ik belspellen zwaar irritant vind, hebben we de afgelopen Juli 10.000 euro gewonnen bij lijn4. Ik dacht altijd dat het doorgestoken kaart was, maar het bleek echt waar te zijn, helemaal uit ons dak natuurlijk.

Groetjes,
    Elvira

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dan hebben jullie echt heel veel geluk gehad als je wat wint. Me vriendin belt ook een paar keer per dag maar dan is ze de 10e of 4e beller maar ze wint toch niks.
    En die meiden die dat presenteren die zijn denk ik ook hersenloos want ze zetten zich echt voor jan L*L. Je kan dan toch niet meer serieus geworden genomen door je vrienden. Als ik alleen al die stemmen hoor van die meiden, nee niks voor mij en zeker niet als ik net wakker ben.

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Das toch niet te hopen... :confused:
    Ik wil mijn moeder nog niet kwijt hoor.... ;)

Sorry...ben een beetje melig... :)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha Sandra is me voor :)

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    oe, oe nog 25 seconden dames en heren jongens en meisjes, stop de klok, stop de klok.....
    Ja. U ziet het niet he, de beginletter zit hier en de eindletter zit hier. Ik zoek een spreekwoord/gezegde/sinterklaas en kerstlied/ bekende nederlander. Ik heb nu ruzie met de regie, het is zo moeilijk, ja u ziet het echt niet he, ik zie het ook niet hoor, ik zie het zelf ook echt niet, stop de klok, u heeft nog 25 seconden de tijd om te bellen.....

En zo kijk je er vervolgens nog een kwartier/20 min naar (omdat je de avond ervoor ATWT gemist hebt)

Hier de oplossingen die gegarandeerd deze week nog voorbij komen: Frans Bauer, Rene froger, Marco Borsato, jan smit ......
    Koffercode: 505, 538, 479, 247 ....

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wat stoer zeg! 10.000 euro...gelukkig toch nog iemand die er wel geluk bij had hihi...ik probeer het geeneens, heb toch nooit geluk met prijzen winnen ofzo.

Coole piet presenteert het ook af en toe, maar dan gewoon zonder pietenpak enzo

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    JAAA! Daar ken ik hem van! Ik zal al te kijken, waar is coole piet nou toch van.
    Hahahaha :)

8. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    ik kan me zo ergeren aan dieblonde dame , die heel hard praat, maar dan telkens heel schor doorpraat, zit ik dan gewoon mn keel te schrapen he en me dood te ergeren, ook maar blijven kijken, want wil atwt ook niet missen, trouwens wat een vervelende tijd nu 17.00, terug naaar 4uur! :(

liefs, marit

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    en die blonde is nu ook zwanger. dus dan krijg je het volgende. bent u in verwachting van een kind dan moet u zeker bellen, want dan kunt u het geld heel erg goed gebruiken. of uw dochter gaat trouwen. hou op zeg.
    ik heb ooit eens een mailtje getsuurd naar lijn 4 omdat ik er heel erg moe van wordt. sommige van die spelletjes uren gewoon 2 uur of zxo. zegt lijn 4 dat het niet aan hun ligt. die spelletje worden weer bestuurd door rtl4 of zo iets. lijn 4 is wel 1.5 uur korter door die enorme, irritante en vooral domme spelletjes met hun nog irritantere en nog dommere presentatoretjes.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En de stage moet je niet vergeten!

Deel Deze Pagina