krukken halen bij icare

Discussie in 'De lounge' gestart door TriCo77, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn zoon heeft waarschijnlijk gister met gym een spier verrekt. hij kan nu niet op zijn been staan.
    gistermorgen gym gehad, pas gisteravond last gekregen.
    maar het is net in de toetsweek. ik krijg hem nu dus niet op school, hij is 10, die til ik niet meer.
    ik denk als ik nou krukken haal bij icare, maar ik lees op de site dat dat sowieso een dag vantevoren moet worden aangevraagt en dat je daar een verwijzing van de huisarts voor nodig hebt?
    word lastig, want ook bij de huisarts kan ik hem niet krijgen zonder die krukken.

zegt de juf net op school ook nog, ja we hebben wel een toets vanmorgen, als je hem nou vanmiddag wel brengt, kan ie hem alsnog inhalen dan.
    ja dat wil toch niet.
    zei vanmorgen al iemand, dan zet je hem toch achterop de fiets? ja daar zit nog een zitje op, daar kan hij met zijn lange benen echt niet meer op.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Kan hij niet op jou steunend even mee hinkelen? Kun je iig even langs de huisarts.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik ga strakds idd maar even met hem naar de huisarts. maar moet maar zien hoe. met zijn motoriek is het haast ook niet te doen, hinkelend en op mij steunen.
    he bah, heb het zo met hem te doen, als ie naar de wc moet, gaat ie al kriupend. als er staat en per ongeluk op dat been komt, gilt ie het uit.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was als kind zijnde al (veel te) zwaar en verrekte/verstuikte/verzwikte regelmatig mijn enkelbanden...

Mijn moeder zette mij wel eens op de fiets op het zadel en liep dan met mij richting waar-ik-naartoe-moest. Ook zwachtelde ze zelf mijn enkel in, zodat ik er wel iets op kon steunen. Dat zijn twee hele handige tips.

Verder is het verstandig om zelf je krukken te hebben; ik kocht ze vier jaar geleden in het ziekenhuis voor 35 euro. Daar hebben ze ze ook.

5. Bij mij weten worden krukken niet meer vergoed dus snap niet waarvoor een briefje van de huisarts noodzakelijk is.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Toen ik nog in de thuiszorg eerkte kon je gewoon hulpmiddelen ophalen zonder indicatie, zorgpas mee en klaar.
    Zit er niet een andere winkel bij je in de buurt bijv vegro oid?

7. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    heb toch bij icare krukken kunnen halen, was nog een hele toer om daar met T te komen, maar tis gelukt.
    kon gelijk krukken meenemen, met lidmaatschap hoef je blijkbaar ook niks te betalen.
    huisarts wist ook niet wat er precies aan de hand is, spieren blijken het niet te zijn, zit echt in zijn heupgewricht blijkbaar, vanmiddag gelijk doorgereden nadat ik de jongste op school had afgezet. naar het ziekenhuis, fotoś gemaakt.
    dus nu afwachten.
    hopelijk valt het mee, vind het maar niks dat ie zo'n pijn heeft.

Deel Deze Pagina